dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Moťková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:58:55Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1244
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je podat ucelený pohled na zavedený CRM systém v této firmě a vypracovat projekt možnosti jeho zdokonalení, neboť v dnešní době je důležité zakládat a vytvářet konkurenční výhody především na budování dlouhodobého, kvalitního a profitabilního vztahu se zákazníkem. V teoretické části jsem se pokusila o výstižnou charakteristiku systému Řízení vztahů se zákazníky (CRM), včetně jeho hlavních výhod i nevýhod. V analytické části jsem především zhodnotila úroveň vztahů podniku Znovín Znojmo, a.s. k jejím zákazníkům. V hlavní části mé práce jsem navrhla projekt, jehož podstatou je diferenciace zákazníků podle jejich důležitosti pro firmu a na jejímž základě společnost investuje kapitál do vztahů s nimi. |
cs |
dc.format |
76 s., 17 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5559459 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016 |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
klíčový zákazník
|
cs |
dc.subject |
systém hodnocení
|
cs |
dc.subject |
kritéria hodnocení
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
nadstandardní vztahy
|
cs |
dc.subject |
Customer relationship management
|
en |
dc.subject |
key customer
|
en |
dc.subject |
evaluation system
|
en |
dc.subject |
evaluation criteria
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
above-standard relations
|
en |
dc.title |
Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Using CRM to increase competitive advantage of Znovín Znojmo, a.s. Co. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blahová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
My objective of the diploma thesis is to depict a comprehensive view of the introduced CRM system in this company and make out a project concerning possibilities to enhance it, since nowadays this is vital to found and create competitive advantages in particular when building a long-term, quality and profitable relationship with the customer. In a theoretical part I attempted to present pregnant characteristics of the Customer Relationship Management (CRM), including its main pros and cons. In an analytical part I particularly assessed a relation level of Znovín Znojmo,a.s. towards its customers. In a main part of my thesis - the project part- I selected one of the offered solutions which deals with creating qualification criteria being a key to more precise segmentation of customers in the company and to an approach toward individual segments. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3697
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|