Formy financování Českého rozhlasu.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formy financování Českého rozhlasu.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Mikyska, Vít
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:39:15Z
dc.date.available 2010-07-19T09:39:15Z
dc.date.issued 2010-04-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12441
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje formám financování Českého rozhlasu. Zkoumá hlavní složky příjmů a zasazuje je do evropského kontextu. Současně zkoumá funkci veřejné služby, a její provázanost se současným způsobem financování této instituce. V teoretické části autor shrnuje nejdůležitější poznatky týkající se veřejnoprávních institucí. Přibližuje pozici stanic Českého rozhlasu z různých pohledů, zejména v souvislostech spojených s pozicí na trhu. V praktické části autor analyzuje názory odborné a laické veřejnosti spojené s Českým roz-hlasem, především s funkcí veřejné služby nebo systémem financování. V projektové části aplikuje získané poznatky a navrhuje marketingovou komunikační stra-tegii s cílem rozpoutat veřejnou diskuzi, a vrátit Českému rozhlasu jeho původní národní hrdost. cs
dc.format 101 s. cs
dc.format.extent 2167061 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Český rozhlas cs
dc.subject pluralita cs
dc.subject duální systém cs
dc.subject veřejnoprávnost cs
dc.subject veřejnoprávní poplatek cs
dc.subject Czech radio en
dc.subject plurality en
dc.subject mixed system en
dc.subject public radio en
dc.subject license fee en
dc.title Formy financování Českého rozhlasu. cs
dc.title.alternative Means of Financing of the Czech radio. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on various forms of financing of the Czech radio. It researches the main sources of income and examines them in European context. Simultaneously, the thesis re-searches the role of public services and their involvement in the financing of the Czech radio. In the theoretical part, the author summarizes findings related to the public broad-casting services, shedding light on the position of each station of the Czech radio from dif-ferent views, mainly in terms of its market share. The practical section analyzes opinion of layperson and professionals affiliated with the Czech radio, primarily their views on the role of public services or forms of financing. The project applies practical knowledge and proposes a marketing communication strategy with the goal of generating a public discussion and returning the original national pride to the Czech radio. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13785
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mikyska_2010_dp.pdf 2.066Mb PDF View/Open
mikyska_2010_vp.pdf 48.83Kb PDF View/Open
mikyska_2010_op.pdf 56.00Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account