Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Daňová, Dana
|
|
dc.contributor.author |
Hánová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:58:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T16:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1243
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína. Byly také určeny cílové skupiny návštěvníků, cena za produkt, způsoby distribuce a propagace. |
cs |
dc.format |
76 s., 7 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1927680 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
Tomáš Baťa
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
Zlin
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata
|
en |
dc.title |
Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína |
cs |
dc.title.alternative |
Creation of tourism marketing product "On the sleeks of T. Bata" for the needs of Zlin City |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this Master thesis is to create a new product of tourism for the Municipal Authority of Zlin. The theoretical part discusses generally marketing of tourist traffic. The practical part includes the analysis of current tourism in Zlín. On the basis of these findings was projected marketing product called "On the sleeks of T. Bata" to remind people his unique personality and famous era of Zlin. It were also specified target groups of visitors, the price of the product, ways of placement and promotion. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3624
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account