Vývoj předškolního dítěte - logopedie - vady řeči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj předškolního dítěte - logopedie - vady řeči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Mazanová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:18:55Z
dc.date.available 2010-07-19T09:18:55Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12401
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na problematiku správné výslovnosti dětí v první třídě základní školy. Sledovala jsem jak jsou děti připraveny na vstup do základní školy, a to hlavně jak děti dokáží správně vyslovovat všechny hlásky. V teoretické části jsem se zaměřila hlavně na charakteristiku vývoje řeči, na vývoj předškolního dítěte, následně na poruchy řeči a v konečné části na její nápravu. Praktickou část jsem zpracovala na základě výsledků dotazníku v prvních třídách dvou základních škol na vesnici. Zde jsem se zaměřila hlavně na to z jaké rodiny dítě pochází, na počet dětí v rodině, zda dítě správně vyslovuje všechny souhlásky a na případnou nápravu řeči u logopeda. cs
dc.format 49 s., cs
dc.format.extent 2028700 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě cs
dc.subject rodiny cs
dc.subject řeč cs
dc.subject logopedie cs
dc.subject škola cs
dc.subject child en
dc.subject family en
dc.subject speech en
dc.subject logopaedics en
dc.subject school en
dc.title Vývoj předškolního dítěte - logopedie - vady řeči cs
dc.title.alternative Preschool child development - Logopedics en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2010-06-24
dc.description.abstract-translated In my thesisI have focesud on the study of correct pronunciation of children in the first grade of elementary school. I examined how well are children prepared to enrol into school, primarily if they are able to pronounce all phones correctly. In the theoretical part I have mainly outlined the characteristics of speech development, preschooler development, followed by speech disorders and finally its treatment. In the practical part I have elaborated the results of a survey conducted in the first grades of two village elementary schools. The main focus was on the family the child comes from, number of children living in the family, if the child pronounces all consonants correctly and subsequently the eventual treatment at a speech therapist en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14975
dc.date.assigned 2010-02-11
utb.result.grade Fx
local.subject logopedie cs
local.subject předškolní děti cs
local.subject předškoláci cs
local.subject řečové poruchy cs
local.subject výslovnost cs
local.subject speech therapy en
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject speech disorders en
local.subject pronunciation en


Files in this item

Files Size Format View
mazanová_2010_bp.pdf 1.934Mb PDF View/Open
mazanová_2010_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
mazanová_2010_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account