dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Staněk, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:17:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:17:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12397
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této práce je projekt efektivního internetového marketingu, pro konkrétní tržní subjekt, se zaměřením na SEM a PPC reklamu. V první části jsou na základě dostupné literatury zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na internetu a v e-prostředí všeobecně. Poté následuje charakteristika společnosti Impromat Klima spol. s r. o. Je provedena analýza její konkurence, SWOT analýza a STEP analýza. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu na internetu pro daný subjekt, včetně zhodnocení nákladů a rizik s projektem spojených. |
cs |
dc.format |
107 s., 4 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
4016102 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
search engine marketing
|
cs |
dc.subject |
pay per click
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
elektronický marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
search engine marketing
|
en |
dc.subject |
pay per click
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
search engine optimization
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
internet advertisement
|
en |
dc.title |
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of an effective internet marketing for the company Impromat Klima spol. s r. o. with SEM and PPC advertisement-focused |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefánek, Radoslav |
|
dc.date.accepted |
2010-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis content is a project of an effective internet marketing for the specific market entity with SEM & PPC advertisement-focused . In the first part definitions appertaining to an issue of market communication through internet and e-environment generally are evaluated based on available literature. With that charakteristics of the company Impromat Klima spol. s r. o. follows. The analysis of its competition is done, SWOT analysis and STEP analysis as well. Summarizing the whole dissertation there is a proposal of an internet marketing plan for the existing entity including an evaluation of costs and risks linked to the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15366
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|