Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Staněk, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:17:07Z
dc.date.available 2010-07-19T09:17:07Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12397
dc.description.abstract Obsahem této práce je projekt efektivního internetového marketingu, pro konkrétní tržní subjekt, se zaměřením na SEM a PPC reklamu. V první části jsou na základě dostupné literatury zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na internetu a v e-prostředí všeobecně. Poté následuje charakteristika společnosti Impromat Klima spol. s r. o. Je provedena analýza její konkurence, SWOT analýza a STEP analýza. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu na internetu pro daný subjekt, včetně zhodnocení nákladů a rizik s projektem spojených. cs
dc.format 107 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 4016102 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject search engine marketing cs
dc.subject pay per click cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject SEO cs
dc.subject elektronický marketing cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject search engine marketing en
dc.subject pay per click en
dc.subject internet marketing en
dc.subject internet en
dc.subject search engine optimization en
dc.subject e-marketing en
dc.subject internet advertisement en
dc.title Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu cs
dc.title.alternative Project of an effective internet marketing for the company Impromat Klima spol. s r. o. with SEM and PPC advertisement-focused en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2010-06-02
dc.description.abstract-translated The thesis content is a project of an effective internet marketing for the specific market entity with SEM & PPC advertisement-focused . In the first part definitions appertaining to an issue of market communication through internet and e-environment generally are evaluated based on available literature. With that charakteristics of the company Impromat Klima spol. s r. o. follows. The analysis of its competition is done, SWOT analysis and STEP analysis as well. Summarizing the whole dissertation there is a proposal of an internet marketing plan for the existing entity including an evaluation of costs and risks linked to the project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15366
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
staněk_2010_dp.pdf 3.830Mb PDF View/Open
staněk_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
staněk_2010_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account