Vzdělávání zaměstnanců jako motivační nástroj ke zvyšování úrovně výkonu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávání zaměstnanců jako motivační nástroj ke zvyšování úrovně výkonu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Kozubová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:09:10Z
dc.date.available 2010-07-19T09:09:10Z
dc.date.issued 2010-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12381
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá firemním vzděláváním zaměstnanců. Cílem je nalezení odpovědi na otázku ?Je vzdělávání motivačním nástrojem ke zvýšení úrovně výkonu??. Teoretický základ práce tvoří první dvě kapitoly. První z nich je zaměřena na koncepci, strategii a legislativu celoživotního učení. Obsahem druhé kapitoly je motivace. Její základní teorie a principy. Důraz je kladen na motivaci pracovní a na úlohu vzdělávání jako motivačního nástroje. Vysvětluje zdroje motivace zaměstnanců, její typy, vliv motivace na osobnost. Třetí kapitola charakterizuje podnikové vzdělávání, rozebírá systematické vzdělávání pracovníků v organizaci, do kterého spadá identifikace potřeb vzdělávání, plánování vzdělávání, také realizace vzdělávacího procesu a vyhodnocování výsledků vzdělávání. Metodologická část stanovuje cíle průzkumu, objasňuje výzkumné otázky a jejich operacionalizaci. Dále zdůvodňuje zvolenou strategii průzkumu a metody a techniky sběru dat. Empirická část analyzuje data získaná průzkumem a hledá odpovědi na dílčí výzkumné otázky, díky kterým se snaží naplnit cíl práce, tedy zodpovědět hlavní výzkumnou otázku. V této závěrečné části jsou prezentovány návrhy a doporučení pro lepší využití vzdělávání zaměstnanců v organizaci. cs
dc.format 99 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 737688 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání dospělých cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject teorie motivace cs
dc.subject pracovní motivace cs
dc.subject pracovní výkon cs
dc.subject motivující síla vzdělávání cs
dc.subject firemní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávací programy cs
dc.subject subjekty vzdělávání cs
dc.subject druhy vzdělávání cs
dc.subject nástroje vedoucího týmu cs
dc.subject standardy vedoucích pracovníků cs
dc.subject průzkum spokojenosti zaměstnanců cs
dc.subject motivační nástroj cs
dc.subject úroveň výkonu cs
dc.subject metoda cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Adult education en
dc.subject lifetime learning en
dc.subject theory of motivation en
dc.subject work motivation en
dc.subject performance at work en
dc.subject motivational strength of education en
dc.subject company education en
dc.subject educational programmes en
dc.subject subjects and types of education and training en
dc.subject team-leader tools en
dc.subject superiors? standards en
dc.subject research in employee satisfaction en
dc.subject motivational tool en
dc.subject performance quality en
dc.subject method en
dc.subject questionnaire en
dc.title Vzdělávání zaměstnanců jako motivační nástroj ke zvyšování úrovně výkonu cs
dc.title.alternative Staff education as a motivation tool to achieve higher standard of performance en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2010-05-11
dc.description.abstract-translated This thesis is based on the topic of staff education in companies. The aim is to find the answer to the question of: ?Is education of staff in companies a motivation tool to achieve higher standard of performance?? Theoretical part is made of two chapters. The first one concentrates on concept, strategy and legislation of lifetime education. The second chapter talks about motivation, its basic theory and principles. The emphasis is on work motivation and the use of education as a motivation tool. It explains and describes sources of motivation, its types and the influence it has on personality. The third chapter talks about staff education within the company, analyses systematic education of employees in a company which includes identification of educational needs, planning and actual realisation of educational process and result assessment. The methodological part determines the aim of the research and answers the questions. In addition, it explains chosen strategy of research and method and techniques of data collection. Empirical part analyses the data acquired through the research and seeks answers for partial research questions through which it tries to fulfil the aim of this thesis which is to answer the main question. This closing part offers solutions and suggestions for better use of staff education in companies. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16744
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade A
local.subject pracovní motivace cs
local.subject vzdělávání na pracovišti cs
local.subject employee motivation en
local.subject workplace education and training en


Files in this item

Files Size Format View
kozubová_2010_dp.pdf 720.3Kb PDF View/Open
kozubová_2010_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open
kozubová_2010_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account