1. Teoretická část: Modernistické postupy v dokumentárním filmu 2. Praktická část: Na cestě

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Modernistické postupy v dokumentárním filmu 2. Praktická část: Na cestě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Janíková, Jana
dc.contributor.author Orálek, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:54:54Z
dc.date.available 2010-07-19T08:54:54Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12359
dc.description.abstract Cílem teto práce je analyzovat modernistické tendence v dokumentárním filmu. První část práce se zabývá obdobím moderny, její krátkou charakterizací a jejími projevy v umění a literatuře. V další části vymezuje pojem dokumentární film jeho konfrontací s filmem hraným. Dále se věnuje historickým a technickým předpokladům, jež umožnily vznik těchto tendencí v dokumentárním filmu. Následně autor uvádí hlavní proudy, do kterých se zmiňované trendy promítly v různých zemích a jejich vliv na budoucí podobu kinematografie. V závěru práce srovnává postmodernistické a instrumentalistické názory a vyhodnocuje získané poznatky. cs
dc.format 29 cs
dc.format.extent 2878579 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Moderna cs
dc.subject Dokumentární film cs
dc.subject Direct cinema cs
dc.subject Cinéma-Vérité cs
dc.subject Candid Eye cs
dc.subject Modernism en
dc.subject Documentary Film en
dc.subject Direct Cinema en
dc.subject Cinéma-Vérité en
dc.subject Candid Eye en
dc.title 1. Teoretická část: Modernistické postupy v dokumentárním filmu 2. Praktická část: Na cestě cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Modernistic Processes in a Documentary Film. 2. Practical part: On the Move. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Labík, Ludovít
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated The objective of this thesis is to analyze modernism trends in a documentary film. Its initial part focuses on modernism era, its brief description and representation in art and literature. In the following part the thesis defines the term "documentary film" by confronting it with a feature film. Next it deals with historical a technical prerequisites that enabled the birth of these trends in a documentary film. Subsequently, the author presents mainstreams, in which the previously mentioned trends reflected in different countries, and their influence on the future appearance of cinematography. In the conclusion of the thesis the author compares post-modernism and instrumentalist attitudes and evaluates the acquired knowledge. en
dc.description.department Kabinet teoretických studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/226 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Audiovize cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Audiovisual Arts en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 14382
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
orálek_2010_bp.pdf 2.745Mb PDF View/Open
orálek_2010_vp.doc 78.5Kb Microsoft Word View/Open
orálek_2010_op.doc 436Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account