Integrace autistického dítěte v běžném typu mateřské školy.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kovaříková, Květa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T08:53:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T08:53:24Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12356
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na oblast integrace autistických dětí předškolního věku do mateřských škol běžného typu. Charakterizuje specifika Dětského autismu v souvislosti s možnostmi výchovně vzdělávacího procesu a podává přehled o současné realitě procesu integrace. Kvalitativní výzkum provedený ve dvou mateřských školách Zlínského kraje, představuje souhrn zkušeností získaných pedagogickými pracovníky, kteří se na procesu integrace autistických dětí přímo podíleli. Analýza úspěšné i neúspěšné integrace je žádoucí a může v budoucnu pomoci zlepšit zmíněný proces. |
cs |
dc.format |
86 s. , 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1334795 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětský autismus
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
autistic children
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.title |
Integrace autistického dítěte v běžném typu mateřské školy. |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of preschool autistic children into a kindergarten for unaffected children. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on integration of preschool autistic children into a kindergarten for unaffected children. It describes a specific manifestation of children autistic disorder within the context of education possibilities and survey a present state of integration. A qualitative research, which was accomplished at two kindergarten schools in Zlin Region, summarizes pedagogue's experiences gained from the real integration process. Analyzing a successful or failed integration could in future improve this process. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
13995
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-12 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
integrace
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
integration
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account