dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Kolouchová, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T08:23:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T08:23:47Z |
|
dc.date.issued |
2010-03-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12315
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spojenou s prevencí sociálně patologických jevů a rizikových projevů chování u dětí a mládeže. V praktické části se zabývá sběrem informací o názorech žáků základních škol na školní preventivní strategii, prezentovanou Minimálním preventivním programem. Dotazníkové šetření probíhalo ve čtvrtých a devátých třídách na základní ch školách. Využití své práce vidím zejména na školách, kde probíhalo dotazníkové šetření, především pro ředitele škol i pro školní metodiky prevence. Výsledky šetření ukazují na praktické naplnění Minimálního preventivního programu a představují pomoc při vypracování a realizaci tohoto programu na další školní roky. |
cs |
dc.format |
80 s. |
cs |
dc.format.extent |
1040830 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
deviace
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
drogy
|
cs |
dc.subject |
krajský školní koordinátor
|
cs |
dc.subject |
kriminalita
|
cs |
dc.subject |
krizový plán
|
cs |
dc.subject |
metodický pokyn
|
cs |
dc.subject |
metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
minimální preventivní plán
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
netolismus
|
cs |
dc.subject |
patologické hráčství
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko - psychologická poradna
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
prostituce
|
cs |
dc.subject |
rasismus
|
cs |
dc.subject |
rizikové projevy chování
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
šikanování
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
školní řád
|
cs |
dc.subject |
školní preventivní strategie
|
cs |
dc.subject |
užívání návykových látek
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
xenofobie
|
cs |
dc.subject |
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
záškoláctví
|
cs |
dc.subject |
zdravý způsob života
|
cs |
dc.subject |
aggressiveness
|
en |
dc.subject |
deviation
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
drugs
|
en |
dc.subject |
county school coordinator
|
en |
dc.subject |
crime
|
en |
dc.subject |
crisis plan
|
en |
dc.subject |
methodical order
|
en |
dc.subject |
prevention methodic
|
en |
dc.subject |
minimal prevention program
|
en |
dc.subject |
teenagers
|
en |
dc.subject |
net holism
|
en |
dc.subject |
pathological player
|
en |
dc.subject |
pedagogical psychological support
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
prostitution
|
en |
dc.subject |
racism
|
en |
dc.subject |
risky aspects of behave
|
en |
dc.subject |
socially pathologic events
|
en |
dc.subject |
chicane
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school prevention methodic
|
en |
dc.subject |
school law
|
en |
dc.subject |
school prevention strategy
|
en |
dc.subject |
consumption of addictives
|
en |
dc.subject |
leisure time activities
|
en |
dc.subject |
xenophobe
|
en |
dc.subject |
grammar school
|
en |
dc.subject |
wealthy lifestyle
|
en |
dc.subject |
truantry
|
en |
dc.title |
Názory žáků ZŠ na školní preventivní strategii |
cs |
dc.title.alternative |
The opinions of the pupils on a school preventive strategy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drholcová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2010-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis ?Ideas of students regards school prevention strategy? is focused on issues connected with prevention of socially pathologic events and risky exhibits of behave of children and teenagers In practical part is focused on data collection regards grammar school students ideas about school prevention strategy, presented by Minimal prevention program Data collection by survey was executed in fourth and ninth year classes on Grammar schools. Usage of my thesis, I see, primary, in schools where the survey data collection was executed, especially for school directors as well as for school prevention methodical stuff. Results of investigation points up practical fulfillment of minimal prevention program and are support while preparation and execution of this program on other classes. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17107
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
školní metodici prevence
|
cs |
local.subject |
sociální deviace
|
cs |
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
methodologist of school prevention
|
en |
local.subject |
deviant behavior
|
en |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |