dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Žertová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T08:04:37Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T08:04:37Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12285
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků Interhotelu Moskva a.s, Zlín. Cílem je analyzovat současnou spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb hotelu Moskva, konkrétně s vybavením hotelového pokoje a se službami spojenými s ubytováním v hotelu. V teoretické části zpracovávám literaturu týkající se služeb, zákazníků, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje informace o hotelu Moskva, avšak nejdůležitější je část, která se týká marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků s hotelem Moskva. Na základě výsledků průzkumů navrhuji změny v hotelovém vybavení, které by zvýšili spokojenost zákazníků. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
1560337 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
výzkum pomocí dotazníků
|
cs |
dc.subject |
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire research
|
en |
dc.title |
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with problems of the analysis of customers' satisfaction with services in the Interhotel Moskva a.s., Zlín. The aim of this bachelor thesis is to analyze the customers' satisfaction with the quality of provided services by hotel Moskva Zlin, especially with room equipment and services connected with accommodation. In theory I elaborate resources from literature connected with services, customers, marketing research, and customers' satisfaction. Analysis contains more information about the company; however, the most important part is a conducting survey of customers' satisfaction with hotel Moskva accommodation services through questionnaires, interviews and observation. According to results of the survey I give recommendations for changes of hotel room equipment which should improve customer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
11255
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
hotely
|
cs |
local.subject |
hotels
|
en |