Zdokonalení marketingového mixu a služeb zákazníkům firmy Band Servis CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu a služeb zákazníkům firmy Band Servis CZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Brzoň, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:59:51Z
dc.date.available 2010-07-19T07:59:51Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12275
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu pro oblast služeb firmy Band Servis CZ s.r.o. se zaměřením na materiální předpoklady jako jsou zařízení, barevnost, rozmístění, usnadňování zboží a hmotné předměty. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. V teoretické části zpracovávám získané teoretické poznatky a zkušenosti zaměřené zejména na marketingový mix, marketing služeb, výzkum trhu a chování spotřebitele. Analytická část obsahuje představení firmy a řešení marketingového mixu a v neposlední řadě průzkum spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 61 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 1763271 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject procesy cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject people en
dc.subject process en
dc.title Zdokonalení marketingového mixu a služeb zákazníkům firmy Band Servis CZ s.r.o. cs
dc.title.alternative Better marketing mix and customer service of the company Band Servis CZ s.r.o en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated In this bachelor's work I will focus on improving marketing mix for services of Band Service CZ s.r.o. and its material assumptions such as equipment, colors, layout, facilitating goods and material objects. This work includes a theoretical and practical part. In theoretical part I deal with processing theoretical knowledge and experience focusing in particular on marketing mix, marketing services, market research and consumer behaviour. Analytical part contains the presentation of the company and solution of marketing mix, and last but not least deals with customer satisfaction survey. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15798
dc.date.assigned 2010-02-23
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
brzoň_2010_bp.pdf 1.681Mb PDF View/Open
brzoň_2010_vp.pdf 412.5Kb PDF View/Open
brzoň_2010_op.pdf 113.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account