Zdokonalení marketingového mixu a služeb zákazníkům firmy Band Servis CZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Brzoň, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:59:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:59:51Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12275
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu pro oblast služeb firmy Band Servis CZ s.r.o. se zaměřením na materiální předpoklady jako jsou zařízení, barevnost, rozmístění, usnadňování zboží a hmotné předměty. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. V teoretické části zpracovávám získané teoretické poznatky a zkušenosti zaměřené zejména na marketingový mix, marketing služeb, výzkum trhu a chování spotřebitele. Analytická část obsahuje představení firmy a řešení marketingového mixu a v neposlední řadě průzkum spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
61 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1763271 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
lidé
|
cs |
dc.subject |
procesy
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
people
|
en |
dc.subject |
process
|
en |
dc.title |
Zdokonalení marketingového mixu a služeb zákazníkům firmy Band Servis CZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Better marketing mix and customer service of the company Band Servis CZ s.r.o |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this bachelor's work I will focus on improving marketing mix for services of Band Service CZ s.r.o. and its material assumptions such as equipment, colors, layout, facilitating goods and material objects. This work includes a theoretical and practical part. In theoretical part I deal with processing theoretical knowledge and experience focusing in particular on marketing mix, marketing services, market research and consumer behaviour. Analytical part contains the presentation of the company and solution of marketing mix, and last but not least deals with customer satisfaction survey. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15798
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account