dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kadlčková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:48:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:48:23Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12259
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Franchising pod světovou značkou pojednává o franchisingu - moderním způsobu podnikání, který umožňuje podnikatelům začít podnikat s minimalizací rizik a s osvědčenou podnikatelskou koncepcí. V první části se zaobírám definicí pojmů: marketingová komunikace, marketingový mix, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, maloobchod a franchising. Druhá část diplomové práce se zabývá analýzou konkurence obchodu MaxMara ve Zlíně, analýzou historie marketingové komunikace a přípravnou částí marketingového výzkumu - dotazníkovým šetřením. Poslední část mé diplomové práce je věnována vyhodnocení provedených analýz: Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a dotazníkovému šetření. Také zde uvádím konkrétní návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení stávající situace. Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav konkurence daného obchodu ve Zlíně, dále provést dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění postojů a nákupního chování stálých zákaznic. Na základě závěrů získaných z dotazníkového šetření navrhnu možná doporučení, která by měla vést ke zkvalitnění služeb a k nastavení nabídky obchodu zákaznicím přímo na míru. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
1021514 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
franchising
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
luxusní módní značky
|
cs |
dc.subject |
luxusní oděvy a doplňky
|
cs |
dc.subject |
franchising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
detail marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
marketing reserch
|
en |
dc.subject |
a luxury fashion
|
en |
dc.subject |
brand luxury clothing and accessories
|
en |
dc.title |
Franchising pod světovou značkou |
cs |
dc.title.alternative |
Franchising the world mark |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis Franchising Under the World Bran is about franchising - the modern way of doing business. Franchising allow business biginers to start new business with minimum risks and use proven business model. The first part focuses on definitions of the terms: marketing communication, marketing mix analysis Porter 5 forces analysis, retail and franchising. The second part is concerned with the analysis of trade competition, MaxMara in Zlín. There is also the analysis of the history of marketing communications of the shop and preparation of the marketing research - questionnaire. The last part of the thesis is devoted to the evaluation of analysis activities: Porter 5 forces analysis and a questionnaire research. Furthermore, there are concrete proposals and recommendations which could lead to improving the current situation. The aim of this thesis is to analyze the current state of competitiveness of the shop in Zlín, the survey carried out with aim to identify attitudes and purchasing behavior of present customers. Based on the conclusions derived from the research, I will propose potential recommendations, which should lead to improvements in services and range selectionof shop to fit customers needs. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13729
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|