Franchising pod světovou značkou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Franchising pod světovou značkou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kadlčková, Iveta
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:48:23Z
dc.date.available 2010-07-19T07:48:23Z
dc.date.issued 2010-04-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12259
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Franchising pod světovou značkou pojednává o franchisingu - moderním způsobu podnikání, který umožňuje podnikatelům začít podnikat s minimalizací rizik a s osvědčenou podnikatelskou koncepcí. V první části se zaobírám definicí pojmů: marketingová komunikace, marketingový mix, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, maloobchod a franchising. Druhá část diplomové práce se zabývá analýzou konkurence obchodu MaxMara ve Zlíně, analýzou historie marketingové komunikace a přípravnou částí marketingového výzkumu - dotazníkovým šetřením. Poslední část mé diplomové práce je věnována vyhodnocení provedených analýz: Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a dotazníkovému šetření. Také zde uvádím konkrétní návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení stávající situace. Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav konkurence daného obchodu ve Zlíně, dále provést dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění postojů a nákupního chování stálých zákaznic. Na základě závěrů získaných z dotazníkového šetření navrhnu možná doporučení, která by měla vést ke zkvalitnění služeb a k nastavení nabídky obchodu zákaznicím přímo na míru. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1021514 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject franchising cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject luxusní módní značky cs
dc.subject luxusní oděvy a doplňky cs
dc.subject franchising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject detail marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject promotion en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject marketing reserch en
dc.subject a luxury fashion en
dc.subject brand luxury clothing and accessories en
dc.title Franchising pod světovou značkou cs
dc.title.alternative Franchising the world mark en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated Thesis Franchising Under the World Bran is about franchising - the modern way of doing business. Franchising allow business biginers to start new business with minimum risks and use proven business model. The first part focuses on definitions of the terms: marketing communication, marketing mix analysis Porter 5 forces analysis, retail and franchising. The second part is concerned with the analysis of trade competition, MaxMara in Zlín. There is also the analysis of the history of marketing communications of the shop and preparation of the marketing research - questionnaire. The last part of the thesis is devoted to the evaluation of analysis activities: Porter 5 forces analysis and a questionnaire research. Furthermore, there are concrete proposals and recommendations which could lead to improving the current situation. The aim of this thesis is to analyze the current state of competitiveness of the shop in Zlín, the survey carried out with aim to identify attitudes and purchasing behavior of present customers. Based on the conclusions derived from the research, I will propose potential recommendations, which should lead to improvements in services and range selectionof shop to fit customers needs. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13729
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kadlčková_2010_dp.pdf 997.5Kb PDF View/Open
kadlčková_2010_vp.pdf 54.83Kb PDF View/Open
kadlčková_2010_op.pdf 54.03Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account