dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Binka, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:45:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:45:57Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12256
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je popsat a vysvětlit všechny klíčové aspekty tvorby úspěšné firemní webové prezentace s následnou praktickou aplikací. Práce se snaží přiblížit problematiku tvorby a správy internetových prezentací, postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače, informovat o možnostech zvyšování návštěvnosti prostřednictvím moderních technik (PPC kampaně, blogů, sociálních sítí, PR kampaní, direct e-mailových kampaní ). Práce dále přináší exkurz do práce s pokročilými analytickými systémy, které odhalují silné a slabé stránky, příležitosti i hrozby webových portálů. Seznámení nechybí z analytickým softwarem, který slouží k rozboru chování návštěvníků webu s širokou škálou možností využití. Součástí práce jsou praktická doporučení pro webové stránky společnosti AG FOODS Group a.s., které by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na poli internetové propagace. |
cs |
dc.format |
104 |
cs |
dc.format.extent |
2945361 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro katalogy
|
cs |
dc.subject |
analýza návštěvnosti
|
cs |
dc.subject |
analýza dohledatelnosti
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
on-line
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
web presentations
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.subject |
search engine optimization
|
en |
dc.subject |
optimization for catalogs
|
en |
dc.subject |
analytics
|
en |
dc.subject |
traceability analysis
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
on-line
|
en |
dc.title |
Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The company and its promotion on the Internet with an accent on increasing the competitiveness |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis aims to describe and explain all key aspects of successful corporate website, followed by practical application. Work tries to approach problems of creating and managing web designers, procedures for optimizing pages for search engines, information on how to increase traffic through modern techniques (PPC campaigns, blogs, social networking, PR campaigns, direct email campaigns, ). Paper brings excursion to work with advanced analytical systems that reveal the strengths, weaknesses, opportunities and threats in web portals. Getting missing from the analytical software used for analyzing the behavior of web visitors with a wide range of options. The work also contains practical recommendations on the website of AG FOODS Group Inc., which should lead to increased competitiveness in the field of Internet advertising. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13767
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|