Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a.s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s.r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a.s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s.r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jandásek, Přemysl
dc.contributor.author Matela, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:34:11Z
dc.date.available 2010-07-19T07:34:11Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12226
dc.description.abstract Moje bakalářská práce na téma ,,Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a.s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s.r.o." je zaměřena na analýzu marketingového stavu společností. Po vyhodnocení výsledků je provedena segmentace a sestavení marketingového plánu. Následně je vypracována reklamní kampaň. cs
dc.format 77 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 796898 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject propagační plán cs
dc.subject realitní trh cs
dc.subject finanční trh cs
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject segmentation en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing plan en
dc.subject real estate market en
dc.subject financial market en
dc.title Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a.s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s.r.o cs
dc.title.alternative Proposal of advertising campaign for company Talta, a.s. and her subsidiary Quickfin Real, s.r.o en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2010-01-13
dc.description.abstract-translated My bachelor's thesis on the topic ',Proposal of advertising campaign for company Talta,J.S.C. and her subsidiary Quickfin Real, Ltd" is focused on the analysis of state marketing companies. After evaluating the results is made segmentation and build marketing plan. Subsequently developed an advertising campaign. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13561
dc.date.assigned 2009-11-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
matela_2010_bp.pdf 778.2Kb PDF View/Open
matela_2010_vp.pdf 588.0Kb PDF View/Open
matela_2010_op.pdf 253.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account