Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Bílek, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:30:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:30:18Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12217
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje tématu využití známé osobnosti v komunikaci značky. Zabývá se reklamou jako specifickým nástrojem komunikačního mixu a zaměřuje se na formáty využívající osobnosti v komunikaci značky. Zamýšlí se nad pozitivními a negativními dopady, které mohou vyplývat ze spojení značky se známou osobností. Součástí teoretické části je i část věnovaná hodnocení reklamní kampaně podle různých kritérií. V praktické části je popsán proces vytváření nového komunikačního konceptu pro značku Sensodyne ve společnosti GlaxoSmithKline, včetně jeho implementace do komunikačního mixu značky a následného hodnocení s využitím prodejních a trackingových dat. Součástí diplomové práce je projekt, který na základě výsledku analýz a závěrů z teoretické části obsahuje doporučení na změnu komunikace značky, resp. konceptu, který využívá známou osobnost v roli ambasadora značky. V projektové části je naznačena aplikace nového komunikačního konceptu také v oblasti podlinkové komunikace. |
cs |
dc.format |
69 |
cs |
dc.format.extent |
2360412 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
celebrita
|
cs |
dc.subject |
produkce TV spotu
|
cs |
dc.subject |
hodnocení reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
značka Sensodyne
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
celebrity
|
en |
dc.subject |
TVC production
|
en |
dc.subject |
advertising cam-paign evaluation
|
en |
dc.subject |
Sensodyne
|
en |
dc.title |
Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne. |
cs |
dc.title.alternative |
Celebrity endorsement in the communication of Sensodyne brand. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with celebrity in the marketing communication of a brand. The thesis focuses on advertisement as a specific mean of a communication mix and is devoted to formats which use persons in communication of a brand. There is a process of marketing communication development described in practical part for Sensodyne brand. This part also includes implementation of new concept to Sensodyne communication mix and also evaluation of the campaign based on sale out data and brand awareness. Project as a part of this thesis contains recommendation how to improve the communication of Sensodyne brand based on analysis in practical part and also conclusion from the theoretical part. Project also deals with implementation of new concept in BTL communi-cation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13766
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account