Komunikační strategie neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Olejník, Luděk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:51:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T16:51:29Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1220
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá komunikační strategií zemské knihovny Dolního Rakouska (NÖ Lande-sbiblitohek v St. Pöltenu). Práce je postavena na teoretické základě, který úzce souvisí s danou problematikou. Objevují se zde pojmy jako plán marketingové komunikace v uve-dení jednotlivých kroků, vztahy s veřejností (Public Relations), image a veřejné mínění. V další části se nachází analýza stávajícího stavu v knihovně v oblasti komunikace a pro-pagace. Tato analytická část je uvedena krátkou historií knihovny. Následuje situační ana-lýza z pohledu jednotlivých částí propagačního mixu a analýza příležitostí a ohrožení for-mou SWOT analýzy. V závěrečné projektové části pokračuje marketingový plán definicí cílů komunikace a sta-novení strategie k dosažení těchto cílů. Na závěr je uveden způsob realizace a hodnocení navrhovaného marketingového plánu |
cs |
dc.format |
83 s., 4s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1421748 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
knihovna
|
cs |
dc.subject |
rakousko
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
propa-gační mix
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
library
|
en |
dc.subject |
Austria
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
promotion mix
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie neziskové organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy for library NÖ Landesbibliothek (Austria) |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is engaged in comunication strategy of NÖ Landesbiblitohek in St. Pölten in Niederösterreich. This work is based on theoretical part which is very close to chosen pro-blems. There are used words like the marketing plan, Public Relations, image and public opinion. In the next part there is the analysis of the real level in communication and publicity. This analysis begins with a short historical introduction of the library. Then the situation analy-sis follows with a view of particular parts of promotion mix and the SWOT analysis. The last part of thesis continues with the marketing plan with definitions of the goals of the communication and makes the strategie to real the goals. There is a method of realization and the classification of proposed marketing plan at the end of my thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2782
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account