Analýza motivačních faktorů a stimulace pracovníků v podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křeménková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Skýpala, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:27:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:27:29Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12209
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce "Analýza motivačních faktorů a stimulace pracovníků v podniku" je rozbor a identifikace motivačních a stimulačních faktorů v pojišťovně Kooperativa a.s. První část je zaměřena na výklad teoretických východisek týkajících se motivace a stimulace. V praktické části jsme zhodnotili užívané motivační nástroje v pojišťovně Kooperativa a.s. a zjišťovali jsme, jak jsou pracovníci spokojeni s motivačními a stimulačními faktory. Cílem bakalářské práce je také navrhnutí účinnějších motivačních nástrojů v podniku. |
cs |
dc.format |
76 s., 3 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2445699 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
stimulace
|
cs |
dc.subject |
motivační nástroje
|
cs |
dc.subject |
potřeby
|
cs |
dc.subject |
Kooperativa a.s.
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
stimulation
|
en |
dc.subject |
instruments of motivation
|
en |
dc.subject |
needs
|
en |
dc.subject |
Kooperativa a.s.
|
en |
dc.title |
Analýza motivačních faktorů a stimulace pracovníků v podniku |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of motivation factors and stimulation of workers in the company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stuchlík, Jan |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of submitted thessis "Analysis of motivation factors and stimulation of workers in the company" is to study and identify the motivation and stimulation factors on the premises. The first part is focused on view into theoretical principles of motivation and stimulation. The goal of practical part is to assess motivation tools which are used in the company Kooperativa a.s. and to find out how satisfied with motivation and stimulation factors workers are. The goal of submitted thessis is to put forward more effectively tools of motivations in the company too. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15254
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-23 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account