dc.contributor.advisor |
Schneider, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Zvonková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:25:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:25:54Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12206
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na téma komunikace ve veřejné správě, zejména se věnuje komunikačním prostředkům měst a obcí. Teoretická část práce zachycuje rešerši literárních pramenů. Jejím cílem je zpracovat teoretické poznatky k marketingovému strategickému plánování, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům. Věnuje se také komunikaci měst a obcí. Praktická část je složena z analýzy současného stavu marketingové komunikace města Valašské Klobouky a projektu, který navrhuje rozvoj komunikačních prostředků. Jsou definovány oblasti komunikace, které vykazují nedostatky, a je zvolena nejdůležitější z nich, komunikace k místní veřejnosti, pro niž jsou navrženy nové prostředky komunikace a zapojení. |
cs |
dc.format |
104 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2528661 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
město
|
cs |
dc.subject |
komunikace města
|
cs |
dc.subject |
komunikační prostředky
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
public service
|
en |
dc.subject |
municipality
|
en |
dc.subject |
town communication
|
en |
dc.subject |
communication means
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the Development of Communication Means of the Town Valašské Klobouky |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšil, Jan |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the theme of the communication of the public service, especially focuses on the communication means of towns and municipalities. The theoretic part handles with an exploration of facts. Its objective is to describe theoretic findings about marketing strategic planning, communication mix and its instruments. It also deals with the communication of towns and municipalities. The practic part consists of an analysis of current state of marketing communication of the town Valašské Klobouky and a project, which designs the development of communication means. Those parts of communication, which are not completely correct, are described. One of them, communication to local public, is chosen and a new communication and engagement means are proposed. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15384
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|