Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Schneider, Jaromír
dc.contributor.author Zvonková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:25:54Z
dc.date.available 2010-07-19T07:25:54Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12206
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na téma komunikace ve veřejné správě, zejména se věnuje komunikačním prostředkům měst a obcí. Teoretická část práce zachycuje rešerši literárních pramenů. Jejím cílem je zpracovat teoretické poznatky k marketingovému strategickému plánování, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům. Věnuje se také komunikaci měst a obcí. Praktická část je složena z analýzy současného stavu marketingové komunikace města Valašské Klobouky a projektu, který navrhuje rozvoj komunikačních prostředků. Jsou definovány oblasti komunikace, které vykazují nedostatky, a je zvolena nejdůležitější z nich, komunikace k místní veřejnosti, pro niž jsou navrženy nové prostředky komunikace a zapojení. cs
dc.format 104 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2528661 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject město cs
dc.subject komunikace města cs
dc.subject komunikační prostředky cs
dc.subject identita cs
dc.subject image cs
dc.subject public service en
dc.subject municipality en
dc.subject town communication en
dc.subject communication means en
dc.subject identity en
dc.subject image en
dc.title Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky cs
dc.title.alternative Marketing Strategy of the Development of Communication Means of the Town Valašské Klobouky en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pospíšil, Jan
dc.date.accepted 2010-06-03
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the theme of the communication of the public service, especially focuses on the communication means of towns and municipalities. The theoretic part handles with an exploration of facts. Its objective is to describe theoretic findings about marketing strategic planning, communication mix and its instruments. It also deals with the communication of towns and municipalities. The practic part consists of an analysis of current state of marketing communication of the town Valašské Klobouky and a project, which designs the development of communication means. Those parts of communication, which are not completely correct, are described. One of them, communication to local public, is chosen and a new communication and engagement means are proposed. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15384
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zvonková_2010_dp.pdf 2.411Mb PDF View/Open
zvonková_2010_vp.pdf 493.8Kb PDF View/Open
zvonková_2010_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account