O2TV - Komunikační strategie od uvedení služby na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

O2TV - Komunikační strategie od uvedení služby na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Žáčková, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:21:38Z
dc.date.available 2010-07-19T07:21:38Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12199
dc.description.abstract Práce je zaměřena na analýzu ATL komunikace na podporu produktu O2TV od jeho uve-dení na český trh. Práce detailně analyzuje dosud realizované kampaně na podporu služby, zároveň se věnuje celkové situaci na trhu TV poskytovatelů a analyzuje aktivity konkuren-ce. Na základě provedených analýz je navržen projekt komunikace služby O2TV v kontextu procesu digitalizace, který aktuálně v České republice probíhá. cs
dc.format 92 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 2111419 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Telefónica O2 cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject O2TV cs
dc.subject UPC cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject Telefónica O2 en
dc.subject rebranding en
dc.subject O2TV en
dc.subject UPC en
dc.subject digitalization en
dc.title O2TV - Komunikační strategie od uvedení služby na trh cs
dc.title.alternative O2TV - Communication strategy since the launch of the service en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to analyze the ATL communication of the O2TV since the launch of the service on to the Czech market. The work is focused on detailed analysis of the up-to-date campaigns, realized to support the service, and is attended to the overall situation on the TV providers market and competitive activities at once. The project of the O2TV communication in the context of running digitalization process is proposed based on the analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17098
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
žáčková_2010_dp.pdfBlocked 2.013Mb PDF View/Open
žáčková_2010_vp.pdf 57.71Kb PDF View/Open
žáčková_2010_op.pdf 51.74Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account