Návrh reklamní kampaně ve firmě zahradnictví Baloun
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lysoňková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Balounová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:14:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:14:23Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12183
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je: "Návrh reklamní kampaně ve firmě Zahradnictví Baloun." Cílem mé práce je vytvořit úspěšnou reklamní kampaň. V teoretické části bakalářské práce se budu zabývat teorií v oblasti reklamy, historií reklamy, komunikačním mixem, strategií reklamy, a popisem druhů reklamních prostředků. Nakonec se budu věnovat teorii mediálního plánu. V analytické části bakalářské práce představím firmu Zahradnictví Baloun. Dále provedu analýzu současného stavu firmy a na jeho základě sestavím reklamní kampaň pro firmu. |
cs |
dc.format |
74 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6964810 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
mediální plán
|
cs |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
media plan
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně ve firmě zahradnictví Baloun |
cs |
dc.title.alternative |
Draft advertising campaign in the company Gardening Baloun |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2010-01-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor is: "Proposal for an ad campaign in the company Gardening Baloun." The aim of my work is to create a successful advertising campaign. In the theoretical part of the bachelor I will examine the theories in the field of advertising, history, advertising, communications mix, advertising strategy, advertising and description of the types of funds. Finally, I will write the theory of the media plan. In the analytical part of the bachelor's I will present the company Gardening Baloun. I will further analyze the current state of the company and on that basis I prepare an advertising campaign for the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13486
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account