Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Velísek, Richard
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:08:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:08:34Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12176
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této diplomové práce je projekt, který se zaměřuje na zvýšení návštěvnosti malé-ho zlínského divadla. Ve Zlíně, až do roku 2004, fungovala pouze jedna divadelní scéna. Divadlo Malá scéna Zlín vzniklo z iniciativy bývalých absolventů dramatického kroužku Základní umělecké školy ve Zlíně s cílem nabídky alternativní scény zlínským divákům. V dnešní době je z něj profesionální divadlo s kvalitním repertoárem a neméně kvalitním uměleckým souborem. Divadelní produkce v budově Malé scény mají ve Zlíně velkou tra-dici, na kterou se toto malé divadlo snaží navázat. Bohužel až doposud nedokázalo toto divadlo dosáhnout takové návštěvnosti, která by byla provoz a image dostačující. Tato di-plomová práce se pokusí najít řešení v podobě využití nástrojů marketingového mixů ke zvýšení návštěvnosti tohoto divadla a nastavit marketingové aktivity i pro další období. |
cs |
dc.format |
110 s, 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1488531 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
divadelní trh
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
theatre market
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
PEST analyse
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Project of use marketing mix instruments to increase attendance of Mala scena Zlín Theatre |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this thesis is a project to increase the attendance of a small theatre in Zlín. Until year 2004 acted only one theatre in Zlín. Divadlo Malá scéna Zlín was founded by initiative of graduates the dramatic group of Elementary Music School in Zlín. The primary aim was offer to people an alternative performance in Zlín. Today is a professional theatre with high-quality repertoire and great actors. Theatrical production in the building of small scenes has a great tradition in Zlín. Unfortunately theatre attendance is still not high enough for his image and for expensive operating of theatre. This thesis will try to find solutions by using the tools of the marketing mix to increase the attendance of the theatre and specify marketing activities for the next period. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15381
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account