Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Pokorná, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-19T06:35:00Z
dc.date.available 2010-07-19T06:35:00Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12112
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci výrobku ABC ve společnosti XYZ s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout alternativní komunikační kampaň výrobku ABC. Diplomová práce je rozdělena na 3 částí - teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Je tvořena literárními zdroji zabývající se tématikou marketingové komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy a analýzy makroprostředí a mikroprostředí. V projektové části je pak navržena alternativní komunikační kampaň výrobku ABC, která je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 105 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1039646 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relation cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject product placement cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject public relation en
dc.subject direct marketing en
dc.subject personal selling en
dc.subject product placement en
dc.subject sales promotion en
dc.title Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing communication innovations of ABC product at XYZ company Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Burianová, Lenka
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis deals with topic of marketing communication. Its goal is evaluate current marketing communications of product ABC in company XYZ Ltd. and on the basis effected analysis draw up alternative communication campaign of product ABC. The thesis is divided into three parts - theoretical, analytical and project part. The theoretical part is basis to solving work. It consists of literary sources dealing with issues of marketing communication. In the analytical part, is analyzed the current state of marketing communications, analysis of internal and external environment through SWOT analysis and analysis macroenvironment and microenvironment. In project part is drew up alternative communication campaign of product ABC and per-formed cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14913
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
pokorná_2010_dp.pdf 1015.Kb PDF View/Open
pokorná_2010_vp.doc 68Kb Microsoft Word View/Open
pokorná_2010_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account