Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Pokorná, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T06:35:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T06:35:00Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12112
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci výrobku ABC ve společnosti XYZ s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout alternativní komunikační kampaň výrobku ABC. Diplomová práce je rozdělena na 3 částí - teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Je tvořena literárními zdroji zabývající se tématikou marketingové komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy a analýzy makroprostředí a mikroprostředí. V projektové části je pak navržena alternativní komunikační kampaň výrobku ABC, která je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
105 s., 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1039646 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relation
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication innovations of ABC product at XYZ company Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burianová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with topic of marketing communication. Its goal is evaluate current marketing communications of product ABC in company XYZ Ltd. and on the basis effected analysis draw up alternative communication campaign of product ABC. The thesis is divided into three parts - theoretical, analytical and project part. The theoretical part is basis to solving work. It consists of literary sources dealing with issues of marketing communication. In the analytical part, is analyzed the current state of marketing communications, analysis of internal and external environment through SWOT analysis and analysis macroenvironment and microenvironment. In project part is drew up alternative communication campaign of product ABC and per-formed cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14913
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account