Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Janečková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T06:32:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T06:32:49Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12105
|
|
dc.description.abstract |
Hlavní úlohou je vytvořit projekt, který rozšíří současnou nabídku firmy o tzv. "tekuté dárky", které zahrnují etikety na vína a ostatní lihoviny, skleničky s potiskem, dárkové tašky a předměty. Prvotními podklady ke zpracování této bakalářské práce jsou: SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a konkurence v oblasti "tekutých dárků". Na základě těchto analýz je navržen plán zavedení nového výrobku na trh. Důležitou součástí projektu jsou vhodně zvolená propagace a efektivní formy oslovení potenciálních zákazníků. V závěru bakalářské práce je vypracován návrh na vyhodnocení projektu "Tekuté dárky". |
cs |
dc.format |
76 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2281187 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
zavedení nového výrobku na trh
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus výrobku
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
product launch
|
en |
dc.subject |
product life cycle
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.title |
Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků |
cs |
dc.title.alternative |
Creation of project "Liquidy presents" for purpose of enlargement of customer's segment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main task is to create a project which will widen the current company offer into so-called "Liquid presents", which include wine labels and other spirituous liqueurs, glasses with printing, gift bags and gift items. The primary bases for processing of this bachelor thesis are: SWOT analysis, Porter model of competitive forces and competition in area of the "Liquid presents". The plan of the product launch is based on those analyses. Very important part of this project are well-taken promotion and effective forms of addressing potential customers. The evaluation proposal of the "Liquid presents" project is worked up at the close of this bachelor thesis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13489
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account