Česká (slovenská) propagace v období 1918-1938

DSpace Repository

Language: English čeština 

Česká (slovenská) propagace v období 1918-1938

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Konfrštová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T06:07:52Z
dc.date.available 2010-07-19T06:07:52Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12055
dc.description.abstract Bakalářská práce hodnotí českou propagaci v období 1918-1938. Úvodem souhrnně popisuje situaci v nově vzniklém státě. Práce dále poukazuje na výsledky celostátního reprezentativního výzkumu o preferenci české značky mezi Čechy. Z pohledu kvality hovoří o několika tradičních českých značkách z přelomu 20. století, které dodnes úspěšně působí i za hranicemi naší země. Cílem práce je srovnání prvorepublikové propagace z pohledu obsahu a formy s propagací dnešní doby. Pro analýzu byly zvoleny vybrané pražské legendární kavárny. Téma se dále soustředí na další dostupné formy propagace té doby a jejich přidanou hodnotu - tisk, pouliční a podomní prodej, plechové cedule, plakáty. Pro zajímavost je uveden soudobý regionální titul, jehož forma zpracování je netradičně prvorepubliková, přestože obsah reflektuje aktuální dění dané historické lokality. cs
dc.format 49 s. cs
dc.format.extent 3039276 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject česká značka cs
dc.subject tradice cs
dc.subject promotion en
dc.subject Czech brand en
dc.subject tradition en
dc.title Česká (slovenská) propagace v období 1918-1938 cs
dc.title.alternative Czech (Slovak) promotion during 1918-1938 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis deals with the Czech advertising in the period 1918-1938. To preface, it summarizes the situation in the newly established country. The thesis further points out the results of the representative national survey on the preferences of Czech brands amongst the Czechs. In terms of quality, it gives details of several traditional Czech brands in the turn of 20th century which are still successful to this date both locally and abroad. It is the aim of the thesis to compare the advertising from the period of the Czechoslovak Republic (1918-1938) with the contemporary one, viewed by both the content and the form. As a ground, the fabled Prague cafés were chosen for the analysis. The theme also deals with the available formats of advertising and their added value at the time: print, street and doorstep selling, metal signs, placards. Out of interest, a contemporary regional paper is also presented, the form of which appears, non-traditionally, as coming from that time period, yet the content of which reflects the current development in the given historical area. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13670
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
konfrštová_2010_bp.pdf 2.898Mb PDF View/Open
konfrštová_2010_vp.pdf 52.29Kb PDF View/Open
konfrštová_2010_op.pdf 58.87Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account