Vedení a rozvoj obchodního týmu agenturní sítě Amcico
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dytrt, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T06:02:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T06:02:54Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12044
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá analýzou a současným stavem produkčních faktorů obchodního týmu. Popisuje vliv jednotlivých faktorů na jeho výkonnost, poukazuje na nedostatky jednotlivých členů obchodního týmu, ale především na nedostatky vedení ze strany manažera a přímého vlivu neodpovídajícího prvku vedení a stimulace na výsledky skupiny jako celku. Primární složkou práce je tedy tvorba struktury, jejích vlastností a charakteristik pro exponenciální zvýšení efektivity, výsledků a celkového rozvoje, jak celého obchodního týmu, tak jeho jednotlivých členů a její aplikace vedoucí k jeho směrodatnému pozitivnímu růstu. |
cs |
dc.format |
81 s., 8 s. tab. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2013728 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
manažer
|
cs |
dc.subject |
obchodní tým
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
výkonnost
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
výsledky
|
cs |
dc.subject |
managers
|
en |
dc.subject |
sales team
|
en |
dc.subject |
analyze
|
en |
dc.subject |
performance
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
results
|
en |
dc.title |
Vedení a rozvoj obchodního týmu agenturní sítě Amcico |
cs |
dc.title.alternative |
Management and business development team of the agency network Amcico |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hájková, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis analyzes the current status and factors of production sales team. Describes the effect of various factors on its performance, shows the weaknesses of individual members of the business team, but also the shortcomings of leadership from the manager and the direct impact of inadequate leadership and stimulating element to the results of the group as a whole. The primary component of the work is creating the structure, properties and characteristics for an exponential increase in efficiency, performance and overall business development of both the team and its individual members and its application to his head decisive positive growth. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15370
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account