Profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hozová, Leona
|
|
dc.contributor.author |
Laštůvková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:58:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:58:14Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12036
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Je členěna na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou konkretizovány sociální služby a jejich ukotvení v legislativním rámci. Teoretická část dále poskytuje náhled na vzdělávání v kontextu celoživotního vzdělávání, vzdělávání dospělých a v neposlední řadě také v kontextu profesního vzdělávání s přihlédnutím na specifika profesního vzdělávání v sociálních službách. Cílem praktické části je zjištění vzdělávacích potřeb pracovníků v sociálních službách poskytující sociální služby v okrese Zlín a také zjištění vzdělávacích potřeb sociálních pracovníků v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež Šlikr. |
cs |
dc.format |
106 s., 13 s. |
cs |
dc.format.extent |
3177349 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
profesní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
personální standardy
|
cs |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
vocational training
|
en |
dc.subject |
staffing standards
|
en |
dc.title |
Profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách |
cs |
dc.title.alternative |
Vocational training of workers in social services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nováková, Radana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on vocational training for workers in social services. It is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part concretized social services and their anchor in the legislative framework. The theoretical part provides further insight into education in the context of lifelong learning, adult education and, ultimately, in the context of professional education with regard to the specifics of professional education in social services. The aim of the practical part is to identify training needs of social service organization providing social services in the district of Zlín and the identification of training needs of social workers in low threshold facilities for children and youth Šlikr. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14127
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account