Marketingová strategie firmy při vstupu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy při vstupu na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hanzelková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:57:25Z
dc.date.available 2010-07-19T05:57:25Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12034
dc.description.abstract Teoretická část této diplomové práce se zabývá vysvětlením základních pojmů, jejichž zna-lost je nutná pro pochopení problematiky vytváření marketingové strategie při vstupu firmy na trh. Zejména se zabývá pojmy spojenými s marketingem, jako takovým, e-marketingem a svatební tématikou. V praktické části text čtenáře seznamuje prostřednictvím technik marketingového výzkumu a sběru primární i sekundárních dat se šetřeními a analýzami, které mají prokázat či vyvrátit platnost stanovených hypotéz. Poslední, projektová část se pak věnuje navržení komunikační strategie firmy Svatební agentka při vstupu na trh včetně limitů její realizace přesně tak, jak bylo požadováno v zadání této diplomové práce. cs
dc.format 103 s., 41s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3379470 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject svatba cs
dc.subject svatební agentka cs
dc.subject svatební agentura cs
dc.subject marketing en
dc.subject e-marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication strategy en
dc.subject wedding en
dc.subject wedding agent en
dc.subject wedding agency en
dc.title Marketingová strategie firmy při vstupu na trh cs
dc.title.alternative Marketing strategy for company entering the market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this thesis deals with the explanation of basic concepts of knowledge which is necessary for understanding the creation of a marketing strategy firm entering the market. In particular, it deals with concepts related to marketing, such as e-marketing and wedding themes. The practical part of the text readers through the techniques of marketing research and the collection of primary and secondary data, surveys and studies that have demonstrated or rebutted ing effect hypotheses. Last, projecting part is devoted to designing a communication strategy firm Svatební agentka to market entry, including the limits of its execution exactly as called for in the award of this thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13724
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hanzelková_2010_dp.pdf 3.222Mb PDF View/Open
hanzelková_2010_vp.pdf 55.83Kb PDF View/Open
hanzelková_2010_op.pdf 57.28Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account