dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hanzelková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:57:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:57:25Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12034
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část této diplomové práce se zabývá vysvětlením základních pojmů, jejichž zna-lost je nutná pro pochopení problematiky vytváření marketingové strategie při vstupu firmy na trh. Zejména se zabývá pojmy spojenými s marketingem, jako takovým, e-marketingem a svatební tématikou. V praktické části text čtenáře seznamuje prostřednictvím technik marketingového výzkumu a sběru primární i sekundárních dat se šetřeními a analýzami, které mají prokázat či vyvrátit platnost stanovených hypotéz. Poslední, projektová část se pak věnuje navržení komunikační strategie firmy Svatební agentka při vstupu na trh včetně limitů její realizace přesně tak, jak bylo požadováno v zadání této diplomové práce. |
cs |
dc.format |
103 s., 41s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3379470 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
svatba
|
cs |
dc.subject |
svatební agentka
|
cs |
dc.subject |
svatební agentura
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
wedding
|
en |
dc.subject |
wedding agent
|
en |
dc.subject |
wedding agency
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie firmy při vstupu na trh |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy for company entering the market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this thesis deals with the explanation of basic concepts of knowledge which is necessary for understanding the creation of a marketing strategy firm entering the market. In particular, it deals with concepts related to marketing, such as e-marketing and wedding themes. The practical part of the text readers through the techniques of marketing research and the collection of primary and secondary data, surveys and studies that have demonstrated or rebutted ing effect hypotheses. Last, projecting part is devoted to designing a communication strategy firm Svatební agentka to market entry, including the limits of its execution exactly as called for in the award of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13724
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|