Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Havlenová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:55:21Z
dc.date.available 2010-07-19T05:55:21Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12030
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu nové marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net. Tomuto návrhu předchází průzkum trhu potenciálních i stávajících zákazníků a srovnávací analýza vybraných internetových obchodů s florbalovým vybavením. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového podnikání a především marketingového mixu. Dále je charakterizován obchod Florbalek.net a jeho stávající marketingová strategie. Následuje zpracování výsledků kvalitativního marketingového průzkumu a srovnávací analýzy. Závěr práce obsahuje vypracování projektu nové marketingové strategie a zvažuje rizika spojená s její implementací v praxi. cs
dc.format 88 s., 20 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3839725 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject florbalové vybavení cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject e-shop en
dc.subject internet shop en
dc.subject floorball equipment en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.title Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net cs
dc.title.alternative The project of the internet shop Florbalek.net marketing strategy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hradil, Tomáš
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis project is to create a new marketing strategy of the internet shop Florbalek.net. This task precedes a market survey of potential and existing customers and comparative analysis of selected online stores with floorball equipment. Introductory part is devoted to analysis of literature relating to the internet business, and especially the marketing mix. In the next step are characterized the business of Florbalek.net and its current marketing strategy. This is followed by processing the results of quantitative marketing research and comparative analysis. Conclusion of the work includes creating of the new marketing strategy project and considering the risks associated with its implementations in practice. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14750
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
havlenová_2010_dp.pdf 3.661Mb PDF View/Open
havlenová_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
havlenová_2010_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account