Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Havlenová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:55:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:55:21Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12030
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu nové marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net. Tomuto návrhu předchází průzkum trhu potenciálních i stávajících zákazníků a srovnávací analýza vybraných internetových obchodů s florbalovým vybavením. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového podnikání a především marketingového mixu. Dále je charakterizován obchod Florbalek.net a jeho stávající marketingová strategie. Následuje zpracování výsledků kvalitativního marketingového průzkumu a srovnávací analýzy. Závěr práce obsahuje vypracování projektu nové marketingové strategie a zvažuje rizika spojená s její implementací v praxi. |
cs |
dc.format |
88 s., 20 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3839725 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
florbalové vybavení
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
internet shop
|
en |
dc.subject |
floorball equipment
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net |
cs |
dc.title.alternative |
The project of the internet shop Florbalek.net marketing strategy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hradil, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis project is to create a new marketing strategy of the internet shop Florbalek.net. This task precedes a market survey of potential and existing customers and comparative analysis of selected online stores with floorball equipment. Introductory part is devoted to analysis of literature relating to the internet business, and especially the marketing mix. In the next step are characterized the business of Florbalek.net and its current marketing strategy. This is followed by processing the results of quantitative marketing research and comparative analysis. Conclusion of the work includes creating of the new marketing strategy project and considering the risks associated with its implementations in practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14750
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account