dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Kliková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:50:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:50:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-03-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12019
|
|
dc.description.abstract |
Kliková, Soňa. Sociální pedagogika v povědomí veřejnosti ČR. Diplomová práce. Brno: UTB, 2010, s. 69 Diplomová práce je zaměřena na téma sociální pedagogika v povědomí veřejnosti ČR. Úvod teoretické části práce pojednává o historických kořenech oboru, navazuje představením sociální pedagogiky jako vědecké disciplíny a pokračuje charakteristikou profese sociálního pedagoga. Celek uzavírá průzkumné šetření praktické části práce, jehož hlavním cílem je zjistit míru povědomí veřejnosti ČR o oboru sociální pedagogika a jeho profesi, sociálního pedagoga. |
cs |
dc.format |
66 s., 3 s. příloha |
cs |
dc.format.extent |
515415 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální pedagogika; obsah sociální pedagogiky; úlohy sociální pedagogiky; sociální pedagog; profil sociálního pedagoga; kompetence sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
povědomí veřejnosti
|
cs |
dc.subject |
Social education; social education content; social education tasks; social educator; social educator profile; competencies of social educator;public perception
|
en |
dc.title |
Sociální pedagogika v povědomí veřejnosti ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Social pedagogy and awareness of public in Czech Republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šigut, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2010-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Kliková, Soňa. Public perception of the social education in the Czech Republic, Final thesis. Brno: UTB, 2010 This thesis is dedicated to the topic of the public perception of the social education in the Czech Republic.The beginning of the theoretical part introduces historical backgrounds which is followed by the introduction of the social education as a field of science. Further on in the thesis, the characteristics of a social educator are outlined. The practical part sets a goal to investigate the level of a public perception of the social education and the social educator in the Czech Republic. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
16673
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
local.subject |
dějiny
|
cs |
local.subject |
profese
|
cs |
local.subject |
social pedagogy
|
en |
local.subject |
history
|
en |
local.subject |
professions
|
en |