dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Zellerová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:47:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:47:04Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12012
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace společnosti Kovosteel, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se sponzoringu, jeho zásad, druhů, oblastí a měření. Rovněž poukazuje na vhodnou komunikaci s individuálními sponzory. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Kovosteel, s.r.o., shrnutí jejích sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy ke zlepšení sponzoringu a s nimi související rizika. |
cs |
dc.format |
66 |
cs |
dc.format.extent |
2145445 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrace marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
druhy sponzoringu
|
cs |
dc.subject |
měření efektivnosti sponzorství
|
cs |
dc.subject |
komunikace se sponzory
|
cs |
dc.subject |
Integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sorts of sponsoring
|
en |
dc.subject |
sponsoring effectiveness measurement
|
en |
dc.subject |
communication with sponsors
|
en |
dc.title |
Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Sponsoring utilization analysis as a part of integrated marketing communication in Kovosteel, s.r.o. company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Garguláková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of integrated marketing communication of Kovosteel, s.r.o. The theoretical part contains knowledge related to sponsoring, its principles, sorts, scopes and measurement. It also refers to suitable communication with individual sponsors. The practical part contains characterization of Kovosteel, s.r.o., summary of its sponsoring activities and checklist survey. In the end of the thesis there are stated sponsoring improvement proposals with related risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16763
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|