Šikana na druhém stupni základní školy, její psychické a fyzické dopady

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šikana na druhém stupni základní školy, její psychické a fyzické dopady

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Nesnídal, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:42:19Z
dc.date.available 2010-07-19T05:42:19Z
dc.date.issued 2010-04-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12000
dc.description.abstract Práce se zabývá agresivitou a šikanou mezi dětmi na II. stupni základní školy. Snaží se především o objasnění příčin vzniku šikany, vymezuje jednotlivé vývojové stupně a rozebírá důvody, které vedou děti k agresivnímu chování. Specifikuje osobnost agresora i oběti, jejich vzájemný vztah a umožňuje pohled z hlediska psychických a fyzických dopadů na zúčastněné. V neposlední řadě se zabývá otázkami prevence a výzkumem šikany u konkrétního vzorku žáků druhého stupně základní školy. cs
dc.format 80 s., 28 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1427432 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Agresivita cs
dc.subject šikana cs
dc.subject znaky šikany cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject dopady na zúčastněné cs
dc.subject rodina cs
dc.subject prevence šikanování cs
dc.subject Aggression en
dc.subject bullying en
dc.subject signs of bullying en
dc.subject social pathologies en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.subject the impact on those involved en
dc.subject family en
dc.subject bullying prevention en
dc.title Šikana na druhém stupni základní školy, její psychické a fyzické dopady cs
dc.title.alternative Bullying at the second level primary schools, the mental and physical effects en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated This work deals with aggression and bullying among children in the II. primary school. It seeks mainly to clarify the causes of bullying, identifies the various stages of development and discusses the reasons that lead children to aggressive behavior. Specifies personality aggressor and victim, their relationship and allows a view in terms of psychological and physical effects on those involved. Finally, it addresses issues of prevention and research into bullying at the sample of students in primary school. en
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/98 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17312
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade A
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject agresoři šikany cs
local.subject secondary school en
local.subject victims of bullying en
local.subject aggressors in bullying en


Files in this item

Files Size Format View
nesnídal_2010_bp.pdf 1.361Mb PDF View/Open
nesnídal_2010_vp.doc 31Kb Microsoft Word View/Open
nesnídal_2010_op.doc 32Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account