dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Nesnídal, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:42:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:42:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12000
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá agresivitou a šikanou mezi dětmi na II. stupni základní školy. Snaží se především o objasnění příčin vzniku šikany, vymezuje jednotlivé vývojové stupně a rozebírá důvody, které vedou děti k agresivnímu chování. Specifikuje osobnost agresora i oběti, jejich vzájemný vztah a umožňuje pohled z hlediska psychických a fyzických dopadů na zúčastněné. V neposlední řadě se zabývá otázkami prevence a výzkumem šikany u konkrétního vzorku žáků druhého stupně základní školy. |
cs |
dc.format |
80 s., 28 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1427432 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Agresivita
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
znaky šikany
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
dopady na zúčastněné
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
prevence šikanování
|
cs |
dc.subject |
Aggression
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
signs of bullying
|
en |
dc.subject |
social pathologies
|
en |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
the impact on those involved
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
bullying prevention
|
en |
dc.title |
Šikana na druhém stupni základní školy, její psychické a fyzické dopady |
cs |
dc.title.alternative |
Bullying at the second level primary schools, the mental and physical effects |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavrečková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with aggression and bullying among children in the II. primary school. It seeks mainly to clarify the causes of bullying, identifies the various stages of development and discusses the reasons that lead children to aggressive behavior. Specifies personality aggressor and victim, their relationship and allows a view in terms of psychological and physical effects on those involved. Finally, it addresses issues of prevention and research into bullying at the sample of students in primary school. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/98
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17312
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
oběti šikany
|
cs |
local.subject |
agresoři šikany
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
victims of bullying
|
en |
local.subject |
aggressors in bullying
|
en |