dc.contributor.advisor |
Hromková, Ludmila
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:44:48Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1199
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na problematiku procesního řízení. V teoretické části práce autorka popisuje základní pojmy, metody a nástroje procesního řízení. Poznatky získané studiem literatury uplatnila autorka v praktické části práce na společnosti AIS Software, a.s. Nejprve provedla analýzu této společnosti s cílem zjistit její předpoklady pro řízení procesů. Na základě analýzy zpracovala projekt, ve kterém zmapovala procesy společnosti AIS Software, a.s. a vytvořila modely procesů poprodejního servisu a služeb. V závěru autorka zhodnotila přínosy plynoucí z využití těchto modelů. |
cs |
dc.format |
78 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1910119 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036 |
|
dc.subject |
Procesní řízení
|
cs |
dc.subject |
procesní organizace
|
cs |
dc.subject |
podnikové procesy
|
cs |
dc.subject |
procesní model
|
cs |
dc.subject |
porterův model hodnotového řetězce
|
cs |
dc.subject |
Balanced Scorecard
|
cs |
dc.subject |
kritické faktory úspěchu
|
cs |
dc.subject |
procesní diagramy
|
cs |
dc.subject |
Process management
|
en |
dc.subject |
process organization
|
en |
dc.subject |
business processes
|
en |
dc.subject |
process model
|
en |
dc.subject |
Porters model of value chain
|
en |
dc.subject |
Balanced Scorecard
|
en |
dc.subject |
critical factors of success
|
en |
dc.subject |
process diagrams
|
en |
dc.title |
Projekt řízení procesů poprodejního servisu a služeb ve společnosti AIS Software, a.s |
cs |
dc.title.alternative |
Project of after-sales service processes management in AIS Software, Inc. company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zámečník, Roman |
|
dc.date.accepted |
2006-06-01 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is aimed at questions of process management. The theoretical part describes basic ideas, methods and tools of process management. In the practical part author asserts her knowledge obtained by study of literature to AIS Software, Inc. company. First of all author made an analysis of this company to find out its presupposition for process management. On the basic of this analysis author draw up a project which brings an overview of all processes of AIS Software, Inc. company and she also made models of after-sales service processes. Finally author evaluates benefits arising from using of these models. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3519
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|