The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Hnátek, Milan
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:36:06Z
dc.date.available 2010-07-19T05:36:06Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11989
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je popsat úlohu banneru a navrhnout internetovou bannerovou kampaň pro zábavní server Superhry.cz. Práce je psaná v anglickém jazyce, protože její většina vznikala během studijního pobytu na Anadolu University v Turecku. Diplomová práce začíná teoretickým základem, ve kterém je vysvětlen vývoj online propagace, druhy reklamy a nové trendy v online reklamě. Teoretický základ pokračuje marketingovou a počítačovou terminologií a také definicemi. Jsou zde vysvětleny pojmy jako: targeting, kreativní strategie, advergaming a další. Třetí kapitola popisuje formy a druhy internetových bannerů. Další kapitola je věnována online hrám. Projektová část začíná popisem a analýzou cílové skupiny. Dále následuje návrh bannerů kampaně. Diplomová práce končí metodologií a zhodnocením závěrů. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 7142929 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject banner cs
dc.subject internetová kampaň cs
dc.subject advergaming cs
dc.subject online hry cs
dc.subject internet cs
dc.subject banner en
dc.subject internet campaign en
dc.subject advergaming en
dc.subject online games en
dc.subject internet en
dc.title The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign cs
dc.title.alternative The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The goal of this diploma thesis is describe the role of banner and design internet banner campaigns for entertainment portal Superhry.cz. This thesis is in English, because the majority was written while studying in Anadolu University in Turkey. This diploma thesis starts with theoretical background, where development of online advertising and types of advertisements and new trends of online advertising are explained. Theoretical background continues with marketing and computer terminology and definitions. There terms like targeting, creative strategy, advergaming are explained. Third chapter is describes the form and type of internet banners. The next chapter is about online games. The section containing the project begins with target audience analysis and description. After this part, you can find new banner designs and whole campaign. The end of diploma thesis is about methodology and conclusions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13725
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hnátek_2010_dp.pdf 6.812Mb PDF View/Open
hnátek_2010_vp.pdf 58.00Kb PDF View/Open
hnátek_2010_op.pdf 51.88Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account