Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o. |
Author: |
Žižlavský, David
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Teoretická část diplomové práce se zabývá především marketingovou komunikací ve školství. V analytické části je blíže představena společnost a provedena analýza situační i analýza stávající úrovně marketingové komunikace. Projektová část práce je již zaměřena na tvorbu efektivnějšího plánu marketingové komunikace, který by měl přispět k posílení image školy a zvýšení počtu uchazečů o studium na škole. Projekt ukončena vyhodnocením přínosů pro školu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11979
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
14937
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account