dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Hozová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:24:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11968
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá sociálním aspektem hry ve vybrané mateřské škole. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj předškolního dítěte, a to vývojová stádia, motorický, kognitivní, emocionální a sociální vývoj. Druhá kapitola se věnuje dítěti a mateřské škole, především dokumentům v mateřské škole, před-školnímu vzdělávání a významu vrstevníků v mateřské škole. V poslední kapitole je roze-brána hra v předškolním období, její význam, třídění her a především sociální aspekt hry. V praktické části je popsána realizace kvalitativního výzkumu ve vybrané mateřské škole. Cílem bylo zmapování vztahů mezi dětmi a chování dětí při hře, realizace herního programu k posílení vztahů mezi dětmi a prosociálního chování, a následné zmapování posunu v chování. |
cs |
dc.format |
107 s., 9 s. text. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3595455 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dokumenty v MŠ
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
vrstevnické prostředí
|
cs |
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
Document in kindergarten
|
en |
dc.subject |
play school
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
peer environment
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Sociální aspekt hry v mateřské škole |
cs |
dc.title.alternative |
Social Aspect of the Game in the Environment of Kindergarten |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novotná, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis engages on the social aspect of the game in the environment of kindergartens. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the ontogeny of preschool children, developmental stages, motorial, cognitive, emotional development and socialization. The second chapter is devoted to child and parent education, particularly documents in kindergarten, preschool education and the importance of peers in kindergar-ten. The last chapter analyses the game in the preschool period, its importance, sortin ga-mes, and especially the social aspect of the game. The practical part describes the implementation of qualitative research in selected kinder-garten. Objective was to map the relationships between children and children's behaviour during play, the game program implementation to strengthen relationships between children and prosocial behaviour, and subsequent mapping of shifts in behaviour. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14111
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
hry
|
cs |
local.subject |
sociální aspekty
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
games
|
en |
local.subject |
social aspects
|
en |