Výchovné styly a jejich uplatnění v současné škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchovné styly a jejich uplatnění v současné škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Rozehnalová, Ivona
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:22:30Z
dc.date.available 2010-07-19T05:22:30Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11961
dc.description.abstract Tato bakalářská práce, která se jmenuje "Výchovné styly a jejich uplatnění v současné škole" je tématicky zaměřená do oblasti rodinné výchovy, pedagogiky a psychologie. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zahrnuty základní pojmy z oblasti výchovy, vyjmenované základní výchovné styly v rodině i ve škole. Dále je zde zmíněna osobnost učitele, rodiče i žáka. V praktické části je zahrnut kvantitativní výzkum za použití dotazníkového šetření u žáků základních škol a jeho vyhodnocení. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 1287802 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject rodina cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject žáci cs
dc.subject educational styles en
dc.subject family en
dc.subject primary school en
dc.subject teachers en
dc.subject pupils en
dc.title Výchovné styly a jejich uplatnění v současné škole cs
dc.title.alternative Educational Styles And Their Application In Contemporary School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šťastná, Jarmila
dc.date.accepted 2010-06-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis which is called "Educational styles and their use in the contemporary school" is focused on the area of parenting, pedagogy and psychology. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part includes basic terms of education, list of basic education styles in the family and at school. Furthemore, the personality of a teacher, a parent and a pupil is men-tioned in this part. The practical part includes quantitative research using a questionnaire survey of primary school pupils and its evaluation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 15148
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade C
local.subject rodinná výchova cs
local.subject školní výchova cs
local.subject family education en
local.subject upbringing at school en


Files in this item

Files Size Format View
rozehnalová_2010_bp.pdf 1.228Mb PDF View/Open
rozehnalová_2010_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
rozehnalová_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account