Personální inteligence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Personální inteligence

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Foltýnová, Karolína
dc.date.accessioned 2010-07-19T04:49:53Z
dc.date.available 2010-07-19T04:49:53Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11907
dc.description.abstract Cílem této práce je konfrontace studia sociální pedagogiky na Fakultě humanitních studií na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně s problematikou emoční inteligence. Práce se zaměřuje na rozdíly a vztahy v emoční inteligenci mezi studenty oboru sociální pedagogika, protože vycházíme z předpokladu, že lidé pracující v pomáhajících profesích, mezi které zajisté patří i sociální pedagogika, by měli disponovat určitými předpoklady a schopnostmi, které je ve-dou k působení v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení problematiky inteligence, emoční inteligence, emocí a oboru sociální pedagogika. Praktická část navazuje výzkumem v oblasti emoční inteligence prostřednictvím předložené škály emocí. Výsledky by měly pomoci objasnit situaci na poli emoční inteligence v akademickém prostředí oborů pomáhajících profesí. cs
dc.format 116 s., 12 s. cs
dc.format.extent 3536618 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject inteligence cs
dc.subject emoce cs
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject social pedagogoy en
dc.subject intelligence en
dc.subject emotion en
dc.title Personální inteligence cs
dc.title.alternative Personal Intelligence en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this work is find out what is the relationship between emotional intelligence and the study of social pedagogy at the Faculty of Humanities at the Tomas Bata University in Zlin. The work focuses on the differences and relationships between emotional intelligence in students of social pedagogy. We assume that people working in the social education field, must have certain assumptions and skills that help them to deal with their eve-ryday work force tasks. The theoretical aspect focuses on explaining the issues of intelli-gence, emotional intelligence, emotions, and the field of social pedagogy. The practical aspect of the follow-up research on emotional intelligence is presented through the emotio-nal scale measure. The results should help shed light in field of the emotional intelligence and clarify the relationship of emotional intelligence with social pedagogy and other related professions. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 14107
dc.date.assigned 2010-01-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
foltýnová_2010_dp.pdf 3.372Mb PDF View/Open
foltýnová_2010_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
foltýnová_2010_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account