dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Ďulíková, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T04:37:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T04:37:54Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11879
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce je zaměřena na rozvoj grafomotoriky v předškolním věku. První - teoretická část - se skládá ze tří kapitol, z nichž každá má čtyři podkapitoly, a zabývá se charakteristikou předškolního období a grafomotorikou, významnou součástí dětského vý-voje. Ve druhé - empirické - části se věnuji výzkumu rozvoje grafomotoriky u dětí, které posledním rokem navštěvují mateřskou školu. Vytvořila jsem vlastní podpůrný program na rozvoj grafomotoriky, který tyto děti absolvovali, a po jeho ukončení jsem porovnala jejich výsledky s výsledky dětí, které se tomuto programu nevěnovaly. Předem vytvořená hypo-téza byla potvrzena. |
cs |
dc.format |
96 s. |
cs |
dc.format.extent |
7236385 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní období
|
cs |
dc.subject |
grafomotorika
|
cs |
dc.subject |
kresba
|
cs |
dc.subject |
hygiena psaní
|
cs |
dc.subject |
prevence poruch psaní
|
cs |
dc.subject |
uvolňovací cviky
|
cs |
dc.subject |
grafomotorické prvky
|
cs |
dc.subject |
leváctví
|
cs |
dc.subject |
Pre-school age
|
en |
dc.subject |
the graphomotorics
|
en |
dc.subject |
drawing
|
en |
dc.subject |
hygiene of writing
|
en |
dc.subject |
prevention of writing disorders
|
en |
dc.subject |
relaxation exercises
|
en |
dc.subject |
graphomotorics elements
|
en |
dc.subject |
lefthanders
|
en |
dc.title |
Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
The pre-school children graphomotoric development |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marášková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is focused on the graphomotorics development of children in the pre-school age. The first - theoretical - part consists of three chapters and each of them has four subchapters. The chapters deal with characteristic of the pre-school age and the graphomotorics as the important part of child development. In the second - empirical - part I follow the research of the graphomotorics development of the children who attend the last year of kindergarten. I created my own program for supporting the graphomotorics development. At the end, I compared the results of children who passed this program with the children who didn't take part in it. The hypothes made in advance was confirmed. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14197
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-18 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
informační a komunikační technologie ve vzdělávání
|
cs |
local.subject |
information and communication technologies in education
|
en |