Faktory ovlivňující vznik a průběh nekázně ve školní výuce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující vznik a průběh nekázně ve školní výuce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Mrázková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-19T04:34:10Z
dc.date.available 2010-07-19T04:34:10Z
dc.date.issued 2010-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11872
dc.description.abstract Práce pojednává o problematice kázně z pohledu učitele, o tom, jak učitelova osobnost ovlivňuje kázeň při výuce. Zabývá se blíže problematikou temperamentu ve vztahu ke kázni a komunikací jako prevencí kázeňských přestupků. Výzkumná část ověřuje poznatky teoretické části a rozšiřuje téma o zajímavosti z praxe pedagogů. Hledá příčinné faktory při vzniku kázeňských problémů. cs
dc.format 86 stran cs
dc.format.extent 608323 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Kázeň cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject Keywords: Discipline en
dc.subject communicatoin en
dc.subject teacher en
dc.title Faktory ovlivňující vznik a průběh nekázně ve školní výuce cs
dc.title.alternative Casual factors of rising and processing disciplinal problems in school teaching. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on disciplinary problems, primarily seen from teacher's point of view. The main questions which this thesis tries to answer are: How does teacher's personality impact the level of discipline in school teaching? How does temperament influence disci-pline? Can effective communication prevent disciplinary problems? Research part of thesis verifies theoretical pieces of knowledge and and enhances the topic of discipline with inte-rests from practical work with children. Thesis is looking for casual factors of rising disci-plinal problems. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14018
dc.date.assigned 2010-01-12
utb.result.grade A
local.subject osobnost učitele cs
local.subject školní kázeň cs
local.subject teacher personality en
local.subject school discipline en


Files in this item

Files Size Format View
mrázková_2010_dp.pdf 594.0Kb PDF View/Open
mrázková_2010_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
mrázková_2010_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account