Problematika skryté reklamy v médiích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika skryté reklamy v médiích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Horská, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-19T04:33:49Z
dc.date.available 2010-07-19T04:33:49Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11870
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou skryté reklamy v médiích. Rozebírá specifika skryté reklamy a formy, v kterých se v médiích vyskytuje. Je zde zmíněn i právní rámec reklamy. Praktická část se věnuje analýze konkrétních případů skryté reklamy v tisku, rozhlase i televizi a je v ní řešeno, jakým způsobem je skrytá reklama příjmána uživateli médií. cs
dc.format 49 cs
dc.format.extent 1597282 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Skrytá reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject product placement cs
dc.subject právní úprava reklamy cs
dc.subject Hidden/surreptitious advertising en
dc.subject media en
dc.subject product placement en
dc.subject legal framework of the advertising en
dc.title Problematika skryté reklamy v médiích cs
dc.title.alternative Problems of Surreptitious Advertising in Media en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This work deals with surreptitious advertising in the media. It explores the specifics of the hidden advertising as well as the forms in which it occurs in the media. There is also mentioned the legal framework of the advertising. The practical part deals with the analysis of the specific cases of surreptitious advertising in print, radio and television. Further, a research examines in what way the surreptitious advertising is taken by the users of the media. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13616
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
horská_2010_bp.pdf 1.523Mb PDF View/Open
horská_2010_vp.pdf 55.20Kb PDF View/Open
horská_2010_op.pdf 58.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account