dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Jelínek, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T04:29:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T04:29:33Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11858
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje sponzoringu a jeho vlivu na budování image. Zabývá se jeho hlavními cíly, jako je rozvoj asociací mezi sponzorskou aktivitou a značkou sponzora nebo zvýšení povědomí o firmě. Současně zkoumá sponzoring jako významný komunikační nástroj, na který nelze nahlížet odděleně, ale pouze jako nedílnou, integrální součást marketingového mixu. V praktické části analyzuje marketingový mix společnosti Alpine Pro. V projektové části aplikuje získané poznatky do ukázkového sponzorského modelu formujícího pozitivní image této společnosti s cílem zviditelnit její aktivity, zlepšit renomé a především podpořit zájem o značku a její produkty. |
cs |
dc.format |
107 |
cs |
dc.format.extent |
3703587 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
outdoor
|
cs |
dc.subject |
psychologie komunikace
|
cs |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
promotion mix
|
en |
dc.subject |
outdoor
|
en |
dc.subject |
psychology of communication
|
en |
dc.title |
Sponzoring a jeho vliv na formování image |
cs |
dc.title.alternative |
Sponsorship and its influence on image-building |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis will focus on sponsorship and its influence on company image building. Its main objectives include the development of the associations among the sponsor's activity and the sponsor's logo or the company's brand awareness. At the same time the thesis will explore sponsorship as the vital form of communication that cannot be perceived separately but only as an integral part of the marketing mix. In the practical part, however, the author focuses on the marketing mix of the company Alpine Pro. The aim to raise the company's activities, improve its prestige, reputation and support the interests of the brand and its products will be syn-thesized in the project part of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13779
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|