Sponzoring a jeho vliv na formování image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring a jeho vliv na formování image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Jelínek, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-19T04:29:33Z
dc.date.available 2010-07-19T04:29:33Z
dc.date.issued 2010-04-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11858
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje sponzoringu a jeho vlivu na budování image. Zabývá se jeho hlavními cíly, jako je rozvoj asociací mezi sponzorskou aktivitou a značkou sponzora nebo zvýšení povědomí o firmě. Současně zkoumá sponzoring jako významný komunikační nástroj, na který nelze nahlížet odděleně, ale pouze jako nedílnou, integrální součást marketingového mixu. V praktické části analyzuje marketingový mix společnosti Alpine Pro. V projektové části aplikuje získané poznatky do ukázkového sponzorského modelu formujícího pozitivní image této společnosti s cílem zviditelnit její aktivity, zlepšit renomé a především podpořit zájem o značku a její produkty. cs
dc.format 107 cs
dc.format.extent 3703587 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject outdoor cs
dc.subject psychologie komunikace cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject image en
dc.subject branding en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotion mix en
dc.subject outdoor en
dc.subject psychology of communication en
dc.title Sponzoring a jeho vliv na formování image cs
dc.title.alternative Sponsorship and its influence on image-building en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis will focus on sponsorship and its influence on company image building. Its main objectives include the development of the associations among the sponsor's activity and the sponsor's logo or the company's brand awareness. At the same time the thesis will explore sponsorship as the vital form of communication that cannot be perceived separately but only as an integral part of the marketing mix. In the practical part, however, the author focuses on the marketing mix of the company Alpine Pro. The aim to raise the company's activities, improve its prestige, reputation and support the interests of the brand and its products will be syn-thesized in the project part of the thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13779
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jelínek_2010_dp.pdf 3.532Mb PDF View/Open
jelínek_2010_vp.pdf 55.96Kb PDF View/Open
jelínek_2010_op.pdf 57.55Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account