dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kyjovský, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T04:27:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T04:27:25Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11854
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou společného podnikání společnosti OSEVA, a.s. na západním a východním trhu. Teoretická část je zaměřena na popis mezinárodního pro-střední a jeho vlivů na mezinárodní podnikání. Dále se zabývá marketingovým výzkumem zahraničních trhů a stanovením strategií pro jednotlivé části marketingového mixu. Součástí teoretické části je také popis zemědělských trhů jednotlivých zemí, ve kterých je analýza prováděna. V praktické části je provedena ekonomická analýza produktové, cenové, distribuční a ko-munikační strategie a analýza zisku západního a východního trhu. Dále je provedena srov-návací analýza ekonomického, sociálního, technologického a kulturního prostředí. Srovná-vací analýza je doplněna SWOT analýzou západního a východního trhu. V závěru práce jsou uvedena doporučení společnosti OSEVA, a.s. k úpravě strategií pro zefektivnění a zvýšení ziskovost prodeje osiv kukuřice na zahraničních trzích. |
cs |
dc.format |
73 s. |
cs |
dc.format.extent |
994580 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ekonomická analýza
|
cs |
dc.subject |
srovnávací analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
cenová strategie
|
cs |
dc.subject |
produk-tová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
distribuční strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Economical analysis
|
en |
dc.subject |
Competitive analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
Price strategy
|
en |
dc.subject |
Product strategy
|
en |
dc.subject |
Communication strategy
|
en |
dc.subject |
Distribution strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
An analysis of common business of OSEVA, a.s. on the western and eastern markets |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hurta, Josef |
|
dc.date.accepted |
2010-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with common business of OSEVA, a.s. company on the western and eastern market. The theoretical part is aimed at description international surroundings and their effects on international business. Further it depicts the marketing research of in-ternational markets and assessment of strategies for particular parts of marketing mix. A part of the theoretical part is also a description of agricultural markets of particular coun-tries where the analysis was realised. In the practical part, the economical analysis of product, price, distribution and communi-cation strategy and the analysis of profit of western and eastern market is realised. Next the comparative analysis of economical, social, technological and culture surroundings is pro-vided. The comparative analysis is completed with SWOT analysis of western and eastern market. In the conclusion of the work there are recommendations for OSEVA, a.s. indicated to correct strategies and increase profitability of sale of maize seed on foreign markets. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16147
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|