Elektrické pohony s aplikací ve výuce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Volek, František
|
|
dc.contributor.author |
Koutný, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T04:18:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T04:18:55Z |
|
dc.date.issued |
2010-06-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11835
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou elektrických pohonů a charakteristikou problémových metod vyučování na naší SOŠ. Metodami výuky při elektrických měřeních a řešení chyb, kterých se žáci při měření dopouštějí. V teoretické části jsem se zaměřil na úvod elektrických pohonů a na charakteristiku a znaky problémových metod vyučování. Praktická část se ztotožňuje přímo se řešení těchto vyučovacích metod na naší škole a vyhodnocením dosažených úspěchů při těchto metodách vyučování. |
cs |
dc.format |
44 |
cs |
dc.format.extent |
2214336 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pohon
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
problémové vyučování
|
cs |
dc.subject |
traction
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
teaching problem
|
en |
dc.title |
Elektrické pohony s aplikací ve výuce |
cs |
dc.title.alternative |
Electrical drives with applications in teaching |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sámek, David |
|
dc.date.accepted |
2010-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with the problematic of electric drives and with the characteristic of the problematic methods of teaching at our SOŠ, with electrical measurements teaching methods as well as with handling the mistakes made by the pupils taking these measurements. The theoretical part is focused on introducing electric drives and on characteristic features of the problematic teaching methods. The practical part identifies with solution of these teaching methods at our school as well as with evaluation of achievements of these teaching methods. |
en |
dc.description.department |
Ústav výrobního inženýrství |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/146
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologická zařízení |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological equipment |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process engineering |
en |
dc.identifier.stag |
14273
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-19 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account