Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Obdržálková, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:09:57Z
dc.date.available 2010-07-19T00:09:57Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11700
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro nový projekt Ná-rodní centrum zahradní kultury (NCZK) v Kroměříži. Zřizovatelem tohoto projektu je Ná-rodní památkový ústav s územním odborným pracovištěm (NPÚ ÚOP) v Kroměříži. NPÚ je státní příspěvková organizace, a proto se diplomová práce zabývá také členěním ne-ziskového sektoru a jeho specifiky, stejně jako specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Součástí diplomové práce je i dotazníkové šetření potřebné ke zjiš-tění povědomí o NCZK u široké veřejnosti, které se navrhovaná komunikační strategie týká v největší míře. cs
dc.format 89 s., 29 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5104532 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject projekt Národní centrum zahradní kultury cs
dc.subject Kroměříž cs
dc.subject Národní památkový ústav cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject The National garden culture center'project en
dc.subject Kromeriz en
dc.subject National Heritage Institute en
dc.subject nonprofit sector en
dc.title Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži cs
dc.title.alternative Communication strategy of The National center of garden culture in Kroměříž's project en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The major goal of this thesis is the proposition of communication strategy for new project called The National garden culture center in Kromeriz. The institutor of this project is the National Heritage Institute with territorial department in Kromeriz. The National Heritage Institute is state allowance organization and that's why this thesis is involved in characte-ristics and specifics of nonprofit sector, as well as on specifics of marketing communication in nonprofit sector. Furthermore, part of this thesis is to carry out a questionnaire exa-mination which will help to determine how is the contemporary knowledge of The National garden culture center in Kromeriz by the public, which is the main target group of this thesis propositions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13746
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
obdržálková_2010_dp.pdf 4.868Mb PDF View/Open
obdržálková_2010_vp.pdf 57.12Kb PDF View/Open
obdržálková_2010_op.pdf 55.34Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account