dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Obdržálková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T00:09:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T00:09:57Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11700
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro nový projekt Ná-rodní centrum zahradní kultury (NCZK) v Kroměříži. Zřizovatelem tohoto projektu je Ná-rodní památkový ústav s územním odborným pracovištěm (NPÚ ÚOP) v Kroměříži. NPÚ je státní příspěvková organizace, a proto se diplomová práce zabývá také členěním ne-ziskového sektoru a jeho specifiky, stejně jako specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Součástí diplomové práce je i dotazníkové šetření potřebné ke zjiš-tění povědomí o NCZK u široké veřejnosti, které se navrhovaná komunikační strategie týká v největší míře. |
cs |
dc.format |
89 s., 29 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5104532 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
projekt Národní centrum zahradní kultury
|
cs |
dc.subject |
Kroměříž
|
cs |
dc.subject |
Národní památkový ústav
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
The National garden culture center'project
|
en |
dc.subject |
Kromeriz
|
en |
dc.subject |
National Heritage Institute
|
en |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of The National center of garden culture in Kroměříž's project |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The major goal of this thesis is the proposition of communication strategy for new project called The National garden culture center in Kromeriz. The institutor of this project is the National Heritage Institute with territorial department in Kromeriz. The National Heritage Institute is state allowance organization and that's why this thesis is involved in characte-ristics and specifics of nonprofit sector, as well as on specifics of marketing communication in nonprofit sector. Furthermore, part of this thesis is to carry out a questionnaire exa-mination which will help to determine how is the contemporary knowledge of The National garden culture center in Kromeriz by the public, which is the main target group of this thesis propositions. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13746
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|