Pohled sociální pedagogiky na psychomotorickou instabilitu jako jednu z dificilit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohled sociální pedagogiky na psychomotorickou instabilitu jako jednu z dificilit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Pavlíková, Sylva
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:04:59Z
dc.date.available 2010-07-19T00:04:59Z
dc.date.issued 2010-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11691
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na pohled sociální pedagogiky na psychomotorickou instabilitu jako jednu z dificilit. Teoretická část se zabývá historií problému a teoretickými východisky. Empirická část je spojením interpretace sociometrického šetření mezi dětmi, příklady z pedagogické praxe a výzkumem mezi učiteli a rodiči instabilních dětí. cs
dc.format 78 s., 8 s. příloh. cs
dc.format.extent 1041847 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Psychomotorická instabilita cs
dc.subject hyperaktivita cs
dc.subject LMD cs
dc.subject lehká mozková dysfunkce cs
dc.subject ADHD cs
dc.subject Attention Deficit Hyperactivity Disorder-porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou cs
dc.subject ADD cs
dc.subject Attention Deficit Disorder- porucha pozornosti bez hyperaktivity cs
dc.subject dificility cs
dc.subject psychomotorika cs
dc.subject Psychomotoric instability en
dc.subject hyperactivity en
dc.subject LMD en
dc.subject Light Encephalon Dysfunction en
dc.subject ADHD en
dc.subject Attention Deficit Hyperactivity Disorder en
dc.subject ADD en
dc.subject Attention Deficit Disorder en
dc.subject difficility en
dc.subject psychomotorics en
dc.title Pohled sociální pedagogiky na psychomotorickou instabilitu jako jednu z dificilit cs
dc.title.alternative A view of social pedagogy on psychomotoric instability as a one of difficilities. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Poledňová, Ivana
dc.date.accepted 2010-05-12
dc.description.abstract-translated Diploma paper is focused on a view of social pedagogy on psychomotoric instability as a one of difficilities. Teoretic part is occupying by history of this problem and possible solutions. Empiric part is connection of the interpretation of sociometric investigation among pupils, pedagogic experience examples and research among teachers and parents. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16471
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade A
local.subject děti s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou cs
local.subject hyperactive children en


Files in this item

Files Size Format View
pavlíková_2010_dp.pdf 1017.Kb PDF View/Open
pavlíková_2010_vp.doc 33Kb Microsoft Word View/Open
pavlíková_2010_op.doc 27Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account