Analýza vlivu ceny pitné vody na její spotřebu z pohledu společnosti VaK Kroměříž, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Kadlčíková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T23:53:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T23:53:42Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11679
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce shrnuje základní poznatky z oblasti vodního hospodářství, analyzuje postupy stanovování ceny a spotřeby pitné vody a zaměřuje se na problematiku realizace prodeje tohoto produktu konkrétní vodohospodářskou společností. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické části je provedena rešerše literatury, týkající se vodního hospodářství v národních i mezinárodních souvislostech. V praktické části je prostřednictvím několika dílčích analýz identifikována problematika společnosti Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s. a formulováno doporučení pro přijetí inovační marketingové strategie podniku. |
cs |
dc.format |
79 s. |
cs |
dc.format.extent |
2165619 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pitná voda
|
cs |
dc.subject |
spotřeba
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
monopol
|
cs |
dc.subject |
inovační strategie
|
cs |
dc.subject |
Drinking water
|
en |
dc.subject |
consumption
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
monopoly
|
en |
dc.subject |
innovation strategy
|
en |
dc.title |
Analýza vlivu ceny pitné vody na její spotřebu z pohledu společnosti VaK Kroměříž, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the effect of price on drinking water consumption from the perspective of VaK Kromeriz, Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jonášová, Marie |
|
dc.date.accepted |
2010-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis summarizes the basic knowledge of water management, analyze the processes of pricing and consumption of drinking water and concerns on the sale of this product by concrete water company. The thesis consists of two main sections - theoretical and practical. The theoretical part is conducted by the research literature relating to water management in national and international contexts. The practical part through the several partial analysis identified problems associated with the company Vodovody a kanalizace Kromeriz, Inc. and formulated recommendations for the adoption of innovative marketing strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16980
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account