Veletrhy a výstavy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO

DSpace Repository

Language: English čeština 

Veletrhy a výstavy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malota, Michal
dc.contributor.author Murková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:36:26Z
dc.date.available 2010-07-18T23:36:26Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11659
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá jednotlivými kroky přípravy veletrhu z pohledu organizátora. Teoretická část zpracovává odborné literární prameny týkající se marketingové komunikace, veletrhů a výstav a veletržní organizace. Cílem práce je provedení analýzy z předem získaných podkladů v rámci subjektů veletrhu. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladu veletrhu Stavebnictví-Therm. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné údaje z dotazníkových šetření, ze kterých jsou vyvozeny návrhy a doporučení. cs
dc.format 71 cs
dc.format.extent 3373783 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject výstava cs
dc.subject vystavovatel cs
dc.subject návštěvník cs
dc.subject organizátor cs
dc.subject doprovodný program cs
dc.subject propagační a reklamní kampaň cs
dc.subject organizace cs
dc.subject communications en
dc.subject communications mix en
dc.subject fair en
dc.subject exhibition en
dc.subject exhibitor en
dc.subject visitor en
dc.subject organizer en
dc.subject entertainment en
dc.subject promotional and advertising campaign en
dc.subject the organization en
dc.title Veletrhy a výstavy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO cs
dc.title.alternative Exhibitions and fairs as a communication tool of ZLINEXPO company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2010-01-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the various steps of preparation in terms of fair organizer. The theoretical part of the process of professional literary sources for marketing communications, trade fairs and exhibitions and trade fair organization. The aim of this work is an analysis of previously obtained documents under the fair operators. The practical part is focused on the application of theoretical knowledge on a particular example of fair-Therm Construction. At the end of the work are summarized survey data from questionnaire surveys, which are drawn from the proposals and recommendations. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13523
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
murková_2010_bp.pdf 3.217Mb PDF View/Open
murková_2010_vp.pdf 45.75Kb PDF View/Open
murková_2010_op.pdf 287.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account