dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Svačinová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T23:23:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T23:23:33Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11633
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na shrnutí všech v současné době dostupných informací o autismu. Co to vlastně autismus je, na základě čeho může vzniknout, jaké druhy autistického postižení byly do současné doby diagnostikovány. Věnovala jsem se konkrétním oblastem postižení, se zaměřením na věk postiženého nebo na projevy postižení. Dále jsem se zaměřila na hru, na výuku a na speciální pomůcky pro děti s autismem. Praktická část je založena na kasuistikách dětí postižených autismem. |
cs |
dc.format |
48 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2770487 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Autismus
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
triáda postižení
|
cs |
dc.subject |
výchova a vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
TEACCH program
|
cs |
dc.subject |
strukturované prostředí
|
cs |
dc.subject |
komunikační systém VOKS
|
cs |
dc.subject |
kasuistika
|
cs |
dc.subject |
Autism
|
en |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
triad involvement
|
en |
dc.subject |
education and training
|
en |
dc.subject |
TEACCH program
|
en |
dc.subject |
structured environment
|
en |
dc.subject |
communication system VOKS
|
en |
dc.subject |
casuistry
|
en |
dc.title |
Využití didaktických pomůcek při výuce dětí s autismem |
cs |
dc.title.alternative |
Use of teaching aids in teaching children with autism. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2010-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of my bachelor thesis, I focused on a summary of all currently available information dealing with autism. What autism exactly is, on what basis it can arise, what types of autistic disability were diagnosed until now. I concentrated on the specific areas of disability, with the focus on the age of the affected person or the autistic manifestations. I also turned my attention to the game, the teaching process and special teaching aids for autistic children. The research is based on the case reports of children affected by autism. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
15157
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-15 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
local.subject |
didaktické pomůcky
|
cs |
local.subject |
autism spectrum
|
en |
local.subject |
teaching aids
|
en |