Využití didaktických pomůcek při výuce dětí s autismem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití didaktických pomůcek při výuce dětí s autismem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Svačinová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:23:33Z
dc.date.available 2010-07-18T23:23:33Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11633
dc.description.abstract V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na shrnutí všech v současné době dostupných informací o autismu. Co to vlastně autismus je, na základě čeho může vzniknout, jaké druhy autistického postižení byly do současné doby diagnostikovány. Věnovala jsem se konkrétním oblastem postižení, se zaměřením na věk postiženého nebo na projevy postižení. Dále jsem se zaměřila na hru, na výuku a na speciální pomůcky pro děti s autismem. Praktická část je založena na kasuistikách dětí postižených autismem. cs
dc.format 48 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2770487 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Autismus cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject triáda postižení cs
dc.subject výchova a vzdělávání cs
dc.subject TEACCH program cs
dc.subject strukturované prostředí cs
dc.subject komunikační systém VOKS cs
dc.subject kasuistika cs
dc.subject Autism en
dc.subject diagnosis en
dc.subject triad involvement en
dc.subject education and training en
dc.subject TEACCH program en
dc.subject structured environment en
dc.subject communication system VOKS en
dc.subject casuistry en
dc.title Využití didaktických pomůcek při výuce dětí s autismem cs
dc.title.alternative Use of teaching aids in teaching children with autism. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řeháčková, Helena
dc.date.accepted 2010-06-24
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of my bachelor thesis, I focused on a summary of all currently available information dealing with autism. What autism exactly is, on what basis it can arise, what types of autistic disability were diagnosed until now. I concentrated on the specific areas of disability, with the focus on the age of the affected person or the autistic manifestations. I also turned my attention to the game, the teaching process and special teaching aids for autistic children. The research is based on the case reports of children affected by autism. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 15157
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade E
local.subject poruchy autistického spektra cs
local.subject didaktické pomůcky cs
local.subject autism spectrum en
local.subject teaching aids en


Files in this item

Files Size Format View
svačinová_2010_bp.pdf 2.642Mb PDF View/Open
svačinová_2010_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
svačinová_2010_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account