dc.contributor.advisor |
Duda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Vavruša, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T23:22:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T23:22:14Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11630
|
|
dc.description.abstract |
V práci se zabýváme problematikou občanského pojištění motorových vozidel a řešíme nepříznivý vývoj posledních období v tomto odvětví. Představujeme základní principy trhu pojištění vozidel a pomocí podnikového marketingového mixu, ekonomických a marketingových analýz rozebíráme činnost společnosti a její prostředí. Na základě těchto informací navrhujeme marketingový plán, který zakládáme především na zlepšení služeb zákazníkům, produktových novinkách, komplexnosti nabídky, segmentaci zákazníků a atraktivní podpoře prodeje. Rovněž se zaobíráme metodami, jak si udržet stávající zákazníky a jak pečovat o jejich spokojenost. |
cs |
dc.format |
71 s. |
cs |
dc.format.extent |
1151879 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pojištění motorových vozidel
|
cs |
dc.subject |
občanské pojištění
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
povinné ručení
|
cs |
dc.subject |
havarijní pojištění
|
cs |
dc.subject |
asistenční služby
|
cs |
dc.subject |
bezeškodní průběh
|
cs |
dc.subject |
pojistné nebezpečí
|
cs |
dc.subject |
pojistné
|
cs |
dc.subject |
škoda na majetku a zdraví
|
cs |
dc.subject |
pojistné plnění
|
cs |
dc.subject |
Vehicel Insurance
|
en |
dc.subject |
Citizens Insurance
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Mandatory Insurance
|
en |
dc.subject |
Crash Insurance
|
en |
dc.subject |
Assistance services
|
en |
dc.subject |
Damagefree running
|
en |
dc.subject |
Insurance danger
|
en |
dc.subject |
Insurance rate
|
en |
dc.subject |
Damage on property and health
|
en |
dc.subject |
Insurance benefit
|
en |
dc.title |
Návrh marketingového plánu České pojišťovny - odboru pojištění motorových vozidel |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan proposal of Česká pojišťovna - motor vehicles insurance department |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this work we deal with the issue of civil motor vehicle insurance and solve the recent negative developments in this industry. We introducing the basic principles of vehicle insurance market and through corporate marketing mix, economic and market analysis construing the activities of the company and its background. Based on this information, we propose a marketing plan, which is largely bottomed on improving customer service, product news, menu complexity, customer segmentation and attractive sales promotion. It is also concerned with methods of how to keep existing customers and how to care for their satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15815
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|