Marketingová strategie humanitární organizace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie humanitární organizace |
Author: |
Marklová, Petra
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii pro zlínskou humanitární organizaci Samari, o.s První část práce se věnuje teorii neziskového sektoru, praktická část se zamě-řuje především na současné propagační a komunikační aktivity sdružení s představením jednotlivých aktivit Samari, o.s Cílem práce je doporučení marketingové strategie, kterou bude možno aplikovat v praxi a jež by byla pro organizaci přínosem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11626
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13742
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account